Digiturunduse aastakonverents Best Internet tuleb taas ja toimub seekord ühepäevase üritusena 15. septembril Mustamäe Apollo kinos. Programm on paigas ja konverentsile saab soodsaima hinnaga registreeruda juba täna.
- Taani agentuuri &Co strateeg Helle Elisabeth Julin eelmise aastal Best Interneti konverentsil. Foto: Raul Mee
Best Internet on inspireeriv ja praktiline konverents digiturundajale. Seekord astuvad üles esinejad Taanist, Rootsist, Leedust, Saksamaalt ja Eestist. Konverentsi fookuses on uusimad arengud olulistel teemadel – AI, Google, Facebook, Instagram, GDPR, loovus, bränding, müük, sisuloome jpm.
Kõik esinejad on saanud ülesande võtta oma esitlustest välja kõige olulisemad õppetunnid ja vormistada need konkreetseteks soovitusteks Eesti digiturundajale. Nii saavad kõik osalejad konverentsilt kaasa 24 väga konkreetse ja lihtsasti ellurakendatava soovitusega, kuidas oma tööd parandada.
Traditsiooniliselt jätkame ka Aasta Digitegu konkursiga, mis toob teie ette Eesti parimad digiturunduse tööd viimasest aastast.
Vaata
Best Internet 2023 konverentsi infot ja programmi
SIIT ja registreeri end üritusele soodushinnaga juba täna
SIIN. Soodsaim hind kehtib
21. juunini (k.a).
Seotud lood
20.-21. septembril toimus Eesti Filmimuuseumis digiturunduse aastakonverents Best Internet 2022. Esitlusele tulid Aasta Digitegu 2022 võidutööd ning silmapaistvad case study'd välismaalt. Õhtusel järelpeol kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille sel aastal otsustas žürii anda kahele tööle.
Eile s.o 20. septembril toimus Tallinnas Eesti Filmimuuseumis digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2022 esimene päev. Esitlusele tulid parimad digiteod Eestist ja välismaalt ning praktilistes töötubades tutvustati olulisemaid digiturunduse tööriistu.
Lisatud žürii kommentaarid
Täna ja eile Eesti Filmimuuseumis toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 võitjad. Täna õhtul selgusid ka Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille seekord otsustas žürii anda kahele tööle.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.