Seekordses "Digiturunduse praktikumi" raadiosaates tuleb juttu turundustegevuste automatiseerimisest ning selleks oleme saatesse kutsunud Telia Eesti digiturunduse osakonna juhi Emilie Toomela-Kärsoni, GBC tegevjuhi Juri Dushko ja Salesforce Marketing Cloudi konsultandi Taavi Uudami.
- Salesforce Marketing Cloudi konsultant Taavi Uudam, GBC tegevjuht Juri Dushko, Telia Eesti digiturunduse osakonna juht Emilie Toomela-Kärson ja saatejuht Keit Ausner. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, mis üldse on turunduse automatiseerimine, millised on praegu turunduse automatiseerimise kõige populaarsemad tööriistad ja platvormid ning kuidas automatiseerimist kasutades klientide lojaalsust suurendada. Lisaks räägitakse ka suurimatest väljakutsetest, andmetest ja nende kvaliteedist ning kuidas üldse ettevõttes automatiseerimist alustada.
Saadet juhib külalissaatejuht Keit Ausner.
Kuidas turundusautomaatikaga rutiinseid tööülesandeid ära kaotada?
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.