• 02.01.24, 13:46

Kes valitseb kus? Rivistame Eesti edukaimad mõjuisikud

YouTube'ist on hea näide Andrei Zevakin, kellel on keskmine vaatamiste arv ühel videol umbes 65 000. Et "Aktuaalsel kaameral" on iga õhtu umbes 144 000 vaatajat, on see päris muljetavaldav, rääkis mõjuisikute turundusagentuuri Promoty juht Aleks Koha Äripäeva raadios.
Mõjuisik Maria Rannaväli, rallisõitja Ott Tänak ja suunamudija Andrei Zevakin on Eesti jälgijate seas väga populaarsed.
  • Mõjuisik Maria Rannaväli, rallisõitja Ott Tänak ja suunamudija Andrei Zevakin on Eesti jälgijate seas väga populaarsed. Foto: Kollaaž (Remo Tõnismäe / Postimees / Scanpix , Andras Kralla, Raul Mee)
Instagrami TOPi esimese koha võtab pika puuga jälgijate poolest Maria Rannaväli, kellel on 533 000 jälgijat. Teisel kohal on Ott Tänak ja kolmandal Kristjan Järvi. Koha lisas, et võttis need numbrid selliselt, et suurema osa jälgijaskonnast moodustaksid Eestis elavad inimesed.

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.23, 12:02
Nõuanne: kuidas leida ja valida brändiga sobivaid mõjuisikuid?
Eestis on üle 372 000 Instagrami kasutaja. Käesolev artikkel annab vastused küsimustele, kuidas leida nende seast üles sisuloojad, kellega koostöö aitaks nii müügitulu edendada kui ka tugevat brändi ehitada, kuidas ära tunda brändiga sobivad sisuloojad, kuidas neile läheneda, mida kindlasti meeles pidada ning mida mitte kunagi teha ei tohiks.
Saated
  • 17.03.23, 14:01
Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot
Kuidas alustada koostööd influenceritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influenceritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influencer turunduse telgitagused.
Uudised
  • 04.10.22, 10:57
Promoty juht avalikustab võtme, kuidas suunamudijaga edukalt turundada
Promoty juhi Aleks Koha sõnul teevad ettevõtted aina enam suunamudijatega pikaajalisi koostöid ja see on ka võti, mis eduni viib.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele