Reklaamiäri uuel aastal: kiirreklaam hakkab levima nagu kiirmoodki
Reklaaminduses saab olema ühelt poolt aeg, kus selline kiirreklaam nagu kiirmoodki hakkab mingil määral kahjuks levima ehk asju tehakse odavalt, rääkis reklaamiärist aastal 2024. reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer.
Reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer Foto: Jake Farra
Samas tõdes Multer, et teisalt on neid, kes on julged, kes investeerivad rohkem, kes teevad kvaliteetsemaid asju ja on rohkem esil ning saavutavad sellega edu. "Kindlasti saab olema põnev aasta. Kindlasti näeme uusi tõusjaid ja näeme ka mõningaid kukkujaid," sõnas ta.
Agentuuri Tabasco loovjuhi ja tänavuse BalticBesti žüriiliikme Alvar Lonksi sõnul võiks iga reklaamitegija unistus olla Cannes'i lõvi võitmine. Kui seda ambitsiooni pole, siis ollakse vale ala peal või tuleks midagi ümber mõelda. Lisaks usub ta, et AI areng toob endaga kaasa eneseväljendusliku revolutsiooni.
Reklaamiagentuur Tabasco jagab ettevõtte kasumist kümnendiku kuni veerandi oma töötajatega, rääkisid Äripäeva raadios Tabasco juhid Indrek Viiderfeld ja Karl Multer.
Äsja reklaamiagentuuris Tabasco tegevjuhi ja partnerina tööd alustanud Karl Multeri hinnangul on turundus muutunud palju ratsionaalsemaks ja paljude asjade tegemine läinud odavamaks. Tabascosse ametisse asumisel sai tema sõnul muu hulgas otsustavaks agentuuri värbamisstrateegia, mis tähendab, et värvatakse vaid parimatest parimaid professionaale.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.