• 10.08.23, 10:06

Alvar Lonks: loovus pole midagi muud kui viga või nihe normaalsuses

Agentuuri Tabasco loovjuhi ja tänavuse BalticBesti žüriiliikme Alvar Lonksi sõnul võiks iga reklaamitegija unistus olla Cannes'i lõvi võitmine. Kui seda ambitsiooni pole, siis ollakse vale ala peal või tuleks midagi ümber mõelda. Lisaks usub ta, et AI areng toob endaga kaasa eneseväljendusliku revolutsiooni.
Alvar Lonks: loovus pole midagi muud kui viga või nihe normaalsuses
Kuidas näed (rahvusvaheliste) reklaamikonkursside olulisust täna? Mida need annavad?

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.23, 13:07
BalticBest 2023 žüriiliige: minu suurim väljakutse on eirata lihtsamat teed
Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja Läti agentuuri Magic loovjuht Reinis Traidase sõnul on tema jaoks suurim väljakutse kutsuda klienti üles püüdma enamat ja olla julgem. Loovate ideede genereerimise kohta märkis ta aga, et huvitavad teadmised sageli igasuguse loovuse võtmeks.
Uudised
  • 03.08.23, 14:20
BalticBest 2023 žüriiliige: reklaamil ja huumoril on endiselt keeruline suhe
Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja Leedu agentuuri TRUTH loovtiimi juhi Ugnius Mikšta sõnul peab enamik inimesi reklaame endiselt tüütuks ja soovitab uute ideede ammutamiseks ekraanidest eemal olla ja lihtsalt mõelda.
Uudised
  • 01.08.23, 13:59
Anti Jürgenstein: Epica, Clio või Cannes’i trofeed Eesti klienti eriti ei kõiguta
Tänavuse BalticBest konkursi žüriiliikme ja agentuuri Optimist Creative loovjuht Anti Jürgensteini sõnul annavad suurte rahvusvaheliste loovkonkursside võidud enesekindlust ja liidavad tiimi, aga klienti üldjuhul ei too.
Uudised
  • 01.08.23, 10:03
BalticBest 2023 žüriiliige: loovuse ärgitamiseks ära külasta loomaaeda, vaid džunglit
Tänavuse BalticBesti žüriiliige ja Leedu agentuuri Milk strateegiajuht Rasa Misiūnaitė soovitab muu hulgas reklaamiagentuuri mullist aeg-ajalt välja tulla ning lugeda Paul Feldwicki raamatut "Why Does The Pedlar Sing", milles pole ühtegi turunduslikku moesõna ja näitab, miks reklaamindus on täna vähem tõhus ja meeldiv kui kunagi varem.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele