Legendaarne Kuldmuna pidu on selleks korraks maha peetud ning parimad turundustööd ja agentuurid oma tunnustused kätte saanud. Ent mis on nende auhindade võitnud agentuuride edu taga?
- Hamburg ja Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar, Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning saatejuht Keit Ausner. Foto: Äripäev
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saate külalisteks on tänavused Kuldmuna võitjad: viiendat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuri tiitli saanud agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning teist aastat järjest aasta kommunikatsiooniagentuuri tiitliga pärjatud Hamburg & Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar.
Saatekülalised avavad ukse aasta agentuuride igapäevaellu ning jagavad oma meeskonna traditsioone ja harjumusi. Näiteks selgitab Lillepalu, kuidas Jolose hästi struktureeritud tööprotsessid aitavad vigu vältida ja kvaliteeti ühtlasena hoida.
Jõesaar tutvustab nende meeskonna hommikuid, mis algavad alati uudiste lugemisega. Räägime nende endi lemmikkampaaniatest ja suurimatest prohmakatest, natuke Furbydest ning ühtlasi kuuled aasta agentuuride nippe loovuse käivitamiseks (ka esmaspäeva hommikul).
Saadet juhib Keit Ausner.
Mis käivitab auhinnatud turundusagentuure?
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.