• ST
  • 17.04.24, 13:55

Usaldusväärne ettevõte annab e-maili turundusele hoogu

Usaldusväärsuse esiletõstmine turunduses muutub aina vajalikumaks. Äripäeva infopanga analüütikute sõnul on Eestis vaid 7 protsenti ettevõtteid, kes vastavad täielikult kõikidele “Usaldusväärne ettevõte 2024” kriteeriumitele.
Infopanga Agendi ja Usaldusväärne ettevõtte koostöö
  • Infopanga Agendi ja Usaldusväärne ettevõtte koostöö
Usaldusväärne ettevõte - mida see praeguses majanduses tähendab? Oled kunagi mõelnud, milline jõud peitub sõna “usaldusväärne” taga? Ettevõtte kontekstis mängib usaldusväärsus märkimisväärset rolli nii turunduses kui müügis.
Tänapäeva digitaliseerunud ärimaailmas on usaldusväärsuse tõestamine just see, mis eristab ühte ettevõtet teisest.
Vähesed saavad usaldusväärsuse märgise
Eestis on usaldusväärsete märgiste saajate hulgas vaid 7% ettevõtetest. See näitab, et ettevõtte krediidihinnang on viimase aasta jooksul olnud järjepidevalt hea, puuduvad võlad riigi ning koostööpartnerite ees, majandusaasta aruanded ja maksudeklaratsioonid on esitatud õigeaegselt ning majandusnäitajad on head ning ettevõtte taust korras.
Öeldakse, et tarbijad eelistavad teha äri ettevõttega, mis neile meeldib, mida nad teavad ja mida peavad usaldusväärseks. Mõtle korra enda ettevõtte peale, kellega sina tahaksid äri teha? Kas ettevõttega, keda sa tead/usaldad, või sellega, keda sa ei tea ja ei ole kindel, kas saad usaldada? Esimesel on hinnad kõrgemad ja teisel hinnad madalamad. Kumma sa võtaksid?
Usaldus on üks suurim põhjus, miks keegi valib koostööks just sinu ettevõtte.
Märgis ei anna sulle automaatselt 100%-list usaldust, aga see annab märku, et sa teed enda tööd hästi, sul puuduvad võlad ja kliendid hindavad seda.
Kas e-maili turundus on surnud?
Kas sa kontrollid hommikul enda e-maile? Kui sa oled enamik inimesi, siis jah! Kui sa hommikul ei kontrolli, siis kindlasti päeva jooksul. Raivo Hein on isegi öelnud, et tema telefoni teel ei räägi, vaid ainult e-maili teel.
Öeldakse, et e-maili turundus on surnud ja muud sotsiaalmeedia kanalid võtavad rolli üle. Reaalsus on siiski teine. E-mail on siiski üks kõige kuluefektiivsemaid turunduskanaleid ja inimesed kasutavad seda. Näiteks ka meie enda tulemuste analüüsis tuleb välja, et keskmisel 75% liikuvusest tuleb just e-mailist ning samas suurim käibenumber tuleb ka läbi e-maili.
Infopanga Agendi veebiliiklus
  • Infopanga Agendi veebiliiklus
Kui me võrdleme kulu ja tulude suhet, siis parim on just läbi e-maili. Muidugi on ka erandeid, e-poe toodete puhul toimib Facebooki reklaam sageli väga hästi ja e-mail on justkui toetav turunduskanal. Seega e-maili reaalne tulusus oleneb suuresti ka tootest või teenusest.
Kuid reaalsus on see, et mida kvaliteetsem on e-maili sisu ja mida usaldusväärsem/tuntum on ettevõte, kes selle saadab, seda suurema tõenäosusega ei panda seda prügikasti. Muidugi suur tähtsus on ikkagi kvaliteetsel sisul. Seega e-mail ei ole surnud ja seda tasub kasutada enda ettevõtte toodete või teenuste promomiseks.
Turundus ja usaldusväärsus käivad käsikäes
Kui sa oled üks nendest, kes on 7% ettevõtete seas, siis kasuta seda märki võimalikult efektiivselt ja võta sellest maksimum.
Esimene asi on lisada see enda turunduskampaaniatesse. See tähendab seda, kui teed e-maili turundust, siis paned selle kirja jalusesse. Muidugi tasub panna see enda sotsiaalmeedia kanalitesse, veebilehele ning kui sul on ka füüsiline asukoht, siis ka enda uksele või seinale.
Muidugi enne selle kõige tegemiseks pead olema kindel, et sinu ettevõte kvalifitseerub märgisele. Kontrolli seda siit.
Selleks, et saaksid omavahel siduda usaldusväärsuse ja turunduse, siis pakume "Usaldusväärne Ettevõte" märgise omanikele tasuta konsultatsiooni, kus aitame sind erinevate küsimustega ja jagame näpunäiteid, kuidas algust teha.
"Usaldusväärne Ettevõte" märgis koos meie tasuta konsultatsiooniga annab sulle kõik vajalikud tööriistad ja teadmised, et tõsta enda turunduse tulemust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele