• ST
  • 08.05.24, 10:44

Kui ise ei jõua enam müüa: Eesti korvpallimeistri leidlik viis uute partnerite leidmiseks

Spordis on keerulised ajad. Majanduse pikk vindumine on mõjutanud ettevõtete turunduseelarveid ning kärbetest ei ole pääsenud ka korvpall. Kõige selle valguses sõlmis Eesti meister BC Kalev/Cramo eelmisel suvel lepingu Infopangaga, kes tegeleb igapäevaselt oma klientidele uute koostööpartnerite leidmisega.
Infopanga juht Joonas Jõgi ja BC Kalev/Cramo tegevjuht Ramo Kask.
  • Infopanga juht Joonas Jõgi ja BC Kalev/Cramo tegevjuht Ramo Kask. Foto: Infopank
“Esimene aasta on alati katsetamise aeg. Vaatad, mis töötab ja mis ei tööta ning viid koos kliendiga vajalikud muudatused sisse. Kalev/Cramo kontoripool ei ole suur, mistõttu tuleb veel eriti hinnata nende inimeste pühendumust Eesti korvpalli hüvanguks,” kiidab Infopanga juht Joonas Jõgi Kalevi neljaliikmelist taustajõudu.
“Sageli kuuleme ettevõtjatelt, et neile ei ole varem koostööd professionaalse spordiklubiga pakutud. Meie jõuame Infopanga kaudu suurema hulga ettevõteteni ja saame neile tutvustada meie erinevaid reklaamväljundeid, mis spordis hästi toimivad,“ räägib BC Kalev/Cramo tegevjuht Ramo Kask.
„Isegi kui ettevõte ei ole varem korvpalliga seotud olnud, oleme püüdnud igal mängul pakkuda midagi enamat kui ainult korvpall: erinevad esinejad, vaheajamängud ning tegevust lastele. Emotsioonid ja mälestused on need, mis jäävad kestma,” võtab Kask partnerile pakutava kokku.
“Alustuseks leppisime Kaleviga kokku, millist sõnumit nad tahavad potentsiaalsele koostööpartnerile viia. Kuna Kalev/Cramos mängib palju Eesti koondislasi, siis võiks rõhuda just sellele, mida Kalev toob Eesti korvpallile laiemas vaates,” kommenteerib koostöö algust Jõgi.
Suures pildis jäädi esimese hooajaga rahule. Lisaks uutele partneritele leidis Kalev/Cramo huvilisi ka järgmiseks hooajaks. Värskemad liitujad viimastel kuudel läbi Infopanga turundustegevuste on näiteks RehvidPluss ja HammerJack.
Hammerjack OÜ juhatuse liikme Raido Ingeraineni aitas koostööni jõudmisele kaasa hea ajastus. “Info Kalev/Cramo pakkumise kohta jõudis meieni õigel ajal. Soovisime enda nähtavust tõsta ja oleme ka varem spordisponsorlust selle jaoks kasutanud,” lisab Ingerainen.
“BC Kalev/Cramo eesmärgid on seotud järgmisele tasemele jõudmisega, milleks võiks olla lähiaastatel EuroCupis mängimine. Infopanga toel loodame jõuda veel rohkemate ettevõteteni, et saaksime seda eesmärki teostada. Püüame leida ettevõtetega ühisosa ning viia Eesti korvpalli uuele tasemele, et paljud välismaal mängivad Eesti korvpallurid leiaksid tee koju,” kommenteerib Kask.
Infopanga müügiagendi teenuse kohta saad rohkem infot siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele