• ST
  • 27.05.24, 13:57

Baltikumi e-kaubanduse auhindade võitjad on selgunud. Eestisse tuli kolm võitu!

Konkursi Baltic Ecommerce Awards võitjad on selgunud ning Grand Prix pälvis Läti sporditehnoloogia ettevõte HackMotion. Kuldauhindade võitjad kuulutati välja neljas kategoorias, mille vahel läks jagamisele auhinnafond väärtusega üle 20 000 euro.
Baltikumi e-kaubanduse auhindade võitjad on selgunud. Eestisse tuli kolm võitu!
„Tänavusel e-kaubanduse auhindade festivalil osales üle 100 e-poe üle Baltikumi. Me nägime, et need e-kaupmehed teavad, kuidas kasutada õigeid tööriistu, luua kvaliteetset sisu ja kasutajasõbralikke veebilehti,“ kommenteeris konkursi žürii esimees ja Element Digitali tegevjuht Arnis Jekabsons.
Ta lisas, et Baltimaade e-kaubanduse konkurentsieelis on ilmselge ning konkursil osalenud ettevõtetel on hea positsioon, et globaalses mastaabis silma paista, kui nad keskenduvad sügavamalt detailide peenhäälestamisele. “Samuti on neil potentsiaal luua hämmastavaid ja uuenduslikke tooteid, mis aitab saada tunnustust üle maailma.”
Jekabsons rääkis, et ehkki kasvuruumi veel on, eriti tehisintellekti ja automatiseerimise integreerimisel meie e-poodidel, siis tema sõnul tänavuste osalejate entusiasm ja pühendumus pidevale täiustamisele on tõeliselt julgustav.

VÕITJAD

Suurettevõtted
KULD: Baldai1 / Mebeles1 / Moobel1 (Eesti, Läti ja Leedu) ja Balcia (Läti)
HÕBE: Ideal (Läti) ja Valmiermuiža (Läti)
PRONKS: Tet (Läti), Mynest (Leedu) ja Obdeleven (Leedu)
Baldai1 / Mebeles1 / Moobel1 pälvis Joomi eritunnustuse, kes premeeris ettevõtet reklaamitoetusega Meta platvormidel, mille väärtus on 5000 eurot.
Keskmise suurusega ettevõtted
GRAND PRIX: Wigiwama (Läti) ja HackMotion (Läti)
HÕBE: Lulu (Läti) ja Ettetete (Läti)
PRONKS: Rimi Riga Marathon (Läti) ja Apotheka (Eesti)
PHH Groupi eriauhinna – 100% soodsamad tasud veebilehtedel 220.lv, pigu.lt, kaup24.ee said Hackmotion ja Wigiwama.
Väikeettevõtted
KULD: Medon (Läti)
HÕBE: Simlachy (Läti) ja Mil-kohv (Läti)
PRONKS: Plukt Tea (Läti)
Latvijas Pastsi eriauhinna sai Silmachy ning auhinna sisuks on tasuta kohaletoimetamine Latvijas Pastsi pakiautomaatidesse 1 aasta jooksul.
Uued ettevõtted
KULD: Unusi (Läti) ja Urzonaifilesi (Läti)
HÕBE: Browmaniac (Eesti) ja Ourpockethero (Leedu)
PRONKS: PlantPower (Läti)
SEB eriauhind läks ettevõttele Urzonailfiles, kes saab panga poolt üheaastase ligipääsu SEB kohandatud e-kaubanduse makselahendusele.
Muud eriauhinnad ja nende võitjad:
Medon: innovatsiooniauhinna kategoorias, mida toetab kindlustust pakkuv Balcia
Wigiwama: parima kasutajaliidese kategoorias, mida toetab Mēness Aptieka, pakkudes reklaamitoetust e-menesaptieka.lv platvormil väärtusega 5000 eurot
Rimi Riga Marathon: parima sisu kategoorias, mida toetab IR Nauda, pakkudes üheaastast tellimust ja töötubasid
220.lv / pigu.lt / kaup24.ee: inimeste valiku kategoorias, mida toetab Gemius, auhinnaks Baltikumi ülene teadustöö
Konkursi Baltic Ecommerce Awards žüriisse kuulusid valdkonna eksperdid kogu Baltikumist ja kaugemaltki: Samantha Tillett – Aleph Holdingu Amazon Adsi globaalne partnerjuht, Meelis Nurk – SEB digitaalse strateegia juht kaardi- ja makselahenduste valdkonnas, Arnis Jēkabsons – Element Digitali tegevdirektor, Ivars Lubāns – Go3 turundus- ja e-kaubanduse juht, Viesturs Kančs – Balcia e-kaubanduse ja innovatsioonijuht, Angelo Maiuri – Element Digital Estonia juht, Dalia Čiutaitė-Antanaitė – Pigu.lt müügitulemuste juht, Tuure Tükson – Kaup24.ee suurkliendihaldur, Jurijs Ivanovs – Joomi kaasasutaja, Kārlis Ozols – 220.lv veebiplatvormi müügijuht, Sniedzite Vilmane – Mēness Aptieka e-kaubanduse juht, Dace Strapcāne – Latvijas Pastsi Baltikumi teenindusosakonna juhataja.
Konkurss Baltikumi e-kaubanduse auhinnad toimus esmakordselt Baltikumi mastaabis. Varem on seda kolm aastat kolm aastat korraldatud Lätis. 2024. aasta tähistab esimest aastat, mil see on laieneb Baltimaadesse ning toimub edaspidi igal aastal nii Eestis, Lätis kui Leedus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele