• ST
  • 27.11.24, 22:27

Turundus konkurentsivõimelises tööstuses - kasiinooperaatorite kampaaniad

Kasiinomängude valdkond on Eestis üsna kiiresti saanud populaarseks ning ilmselt kasvab see populaarsus veelgi. Üheks põhjuseks võib ilmselt pidada ka eelarvamuste ja suhtumise muutumist seoses kasiinode ja nende poolt pakutava meelelahutusega. Teiselt poolt tuleb pidevalt juurde ka uusi online kasiinosid, mis aga omakorda paneb kasiinooperaatorid olukorda, kus peab üha enam looma innovaatilisi kampaaniaid, et kliente enda juurde meelitada.
Turundus konkurentsivõimelises tööstuses - kasiinooperaatorite kampaaniad
Kasiino meelelahutuse valdkond on küllaltki tiheda konkurentsiga, eriti tänapäeval. Seda peamiselt seetõttu, et oluliselt lihtsam on uue kasiinoga siseneda turule pakkudes veebikasiino võimalust. Just online kasiinode pealetulek on tekitanud tugeva konkurentsi. Selleks, et selles maailmas kasiinooperaatorina ellu jääda, tuleb suurt tähelepanu pöörata turundusele, mis tooks kliente, kuid jääks rangete regulatsioonide piiridesse, mida kannab hasartmängude reklaam.
Väljakutsed tiheda konkurentsiga valdkonnas
Täna on turule sisenemine lihtsam kui kunagi varem ning seda tänu internetipõhistele platvormidele - online kasiinodele. Kuid nagu ikka, igal asjal oma head ja vead. Kuna turule siseneda on lihtne, on konkurents läinud aina tihedamaks. Lisaks tuleb arvestada, et Eestis käivad hasartmängude reklaam ja regulatsioonid tugevasti koos ning seetõttu tuleb hoolikalt läbi mõelda, kuidas oma kampaaniaid ja pakkumisi turundada.
Ühelt poolt on hasartmängude reklaam nagu sellised varjatud tagamaaga - mängida kutsuda ei tohi, aga samas tuleks seda kuidagi pakkuda. Seejuures tuleb arvestada, et reklaamid ei kõnetaks tugevalt alaealisi ega reklaamiks liialt vastutustundetut mängimist. Sellised regulatsioonid on loodud klientide kaitsmiseks ning vastutustundliku mängimise rõhutamiseks.
Konkurents tihe, aga sihtgrupp lai
Nimelt on teada, et umbes pooled Eesti elanikud on hasartmängudega kokku puutunud, seejuures vanusegrupp on 15-74 aastased inimesed. Sellised andmed on andnud Kantar Emori uuring. Ühelt poolt võib öelda, et turgu kasiinode poolt pakutaval meelelahutusel Eestis on.
Küll aga tuleb turunduses arvestada väga erineva sihtgrupiga: traditsioonilised mängijad, kes eelistavad klassikalisi slotimänge ja lauamänge nagu pokkerit ning noorem põlvkond, kes pigem otsib põnevust kihlveokontorite külastamisest, tehnoloogiaga kaasas käivatest online kasiinomängudest ning põnevatest turniiridest.
Näiteks mitmed turunduskampaaniad rõhutavad teatud kasiinode tugevaid külgi: reaalaja ülekanded ja diilerite olemasolu, mis loovad ehtsama kasiinokülastuse kogemuse. Mõni rõhutab seda, et pakub tuhandeid slotimänge ning lisaks võimalus teha spordiennustusi - kõik tegevused ühest online kasiinost. Neid turunduse võtteid on erinevaid, oluliseks peetakse rõhutada tugevusi, mis on suunatud erinevatele sihtgruppidele.
Kampaaniad ja mugavus meelitavad mängijaid
Tänapäeva inimene otsib mugavust pea igas valdkonnas. See aga annab suure eelise online kasiinodele, mis on mängijale kergesti kättesaadav. Mängimiseks on tarvis vaid internetti, nutiseadet ning natuke raha. Sealjuures on kasiinooperaatorid teinud endast oleneva, et kogu kasiino külasutskogemus oleks veelgi kiirem ja mugavam.
Innovaatilised lahendused toovad edu
Ühe sellise näitena võib tuua ettevõtte Play North®, kelle ühe kasiino brändina oli Eestis pikka aega tuntud ja armastatud bränd Kiirkasiino. Play North® ettevõtte puhul on tegemist innovaatilisele mängukogemusele suunatud ettevõttega, mille eesmärk on pakkuda mugavat ja meeldejäävat meelelahutust. Ise on nad enda kohta öelnud, et õnnelik klient on kõige olulisem ning seda saavutavad nad just lihtsuse, aususe ja terviklikkusega.
Kampaaniad löövad silme eest kirjuks
Loomulikult on selliseid ettevõtteid teisigi ning kui turul pikemalt ringi vaadata, siis leiab ausaid ja vastutustundlikku mängimist propageerivaid kasiinooperaatoreid veelgi. Kui aga vaadata kampaaniate nimekirja, mida kasiinooperaatorid pakuvad, siis võib silme eest täitsa kirjuks minna. Selge on see, et igaüks püüab teistega sammu pidada või isegi paremat pakkumist teha.
Kampaaniad on üks tõhusamaid tööriistu mängijate meelitamiseks. Eriti head pakkumised on mõeldud aga just uutele klientidele. Eestis kõige tavapärasemaks tervitusboonuseks on tasuta keerutused ning lisaks enda sisse kantud rahale annab kasiino omalt poolt mingi protsendi juurde. Enamasti on see kas 100% või 200%. Lisaks pakutakse tasuta keerutusi ka muudes kampaaniates ning ka raha tagasi boonuseid, kus on võimalik saada mingi protsent oma kaotatud rahast tagasi.
Võtmesõna on meelelahutus
Hasartmängude reklaam on rangelt reguleeritud ning need regulatsioonid suunavad kasiino operaatorid pigem vastutustundlikule turundusele. Reklaamides peab vältima lubadusi võitmise, kiire rikastumise ja rahaliste probleemide lahendamise osas. Pigem tuleks keskenduda märksõnadele meelelahutus ja elamuskogemus.
Näiteks mitmed turunduskampaaniad võivad rõhutada, et kasiino ei ole lihtsalt mängukoht, vaid meelelahutuse keskus. Selline lähenemine aitab vältida negatiivset mainet ning parandada vastutusliku mängimise kuvandit. Meelelahutus on ju ikkagi pigem väljaminek. Keegi ei leia, et kinos käimisega võiks kuidagi rikkaks saada. Kasiinooperaatorid püüavad luua sama kuvandit kasiinode puhul - see on meelelahutus.
Tähelepanu! Tegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele