Google Adsi agentuuri Holini kaasasutaja Taavi Kalvi sõnul on nende ettevõttes töötajate rahulolu prioriteet number üks ja selle nimel ollakse valmis ka klientidest loobuma. Lisaks rääkis ta, et kiiretes digiturunduse protsessides on kerge ajast maha jääda ning et turul napib tippspetsialiste.
Google Adsi agentuuri Holini kaasasutaja Taavi Kalvi sõnul möödus eelmine aasta mõõdukas tempos nagu ka varasemad aastad. „Töö ja eraelu tasakaal on Holinis väga tähtsal kohal ning pandeemia seda tasakaalu ei mõjutanud, seega tegime tööd ikka 35 tundi nädalas ning aitasime klientidel rahvusvaheliselt kasvada,“ rääkis ta ja lisas, et kui eelnevatel aastatel olid nad kaugtöö mõttes n-ö hübriidettevõte ehk töötati vaheldumisi kodust ja kontorist, siis alates pandeemia algusest on nad täielikult liikunud kaugtööle.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.