Google Adsi agentuuri Holini kaasasutaja Taavi Kalvi sõnul on nende ettevõttes töötajate rahulolu prioriteet number üks ja selle nimel ollakse valmis ka klientidest loobuma. Lisaks rääkis ta, et kiiretes digiturunduse protsessides on kerge ajast maha jääda ning et turul napib tippspetsialiste.
Google Adsi agentuuri Holini kaasasutaja Taavi Kalvi sõnul möödus eelmine aasta mõõdukas tempos nagu ka varasemad aastad. „Töö ja eraelu tasakaal on Holinis väga tähtsal kohal ning pandeemia seda tasakaalu ei mõjutanud, seega tegime tööd ikka 35 tundi nädalas ning aitasime klientidel rahvusvaheliselt kasvada,“ rääkis ta ja lisas, et kui eelnevatel aastatel olid nad kaugtöö mõttes n-ö hübriidettevõte ehk töötati vaheldumisi kodust ja kontorist, siis alates pandeemia algusest on nad täielikult liikunud kaugtööle.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.