Miltton Eventsi tegevjuhi ja Global Virtual Solutionsi kaasasutaja Lehari Kausteli sõnul oli neil pandeemia puhkedes valik minna kaasa abipakettide taotlemisega või valida ärilisele vaatele täiesti uus käik – nad valisid viimase.
- Miltton Eventsi tegevjuht ja Global Virtual Solutionsi kaasasutaja Lehari Kaustel Foto: Kristiin Elmat
Kausteli sõnul alustasid sündmuslahendusi pakkuv Eesti ettevõte Miltton Events ja rahvusvaheline ürituskorraldusagentuuride grupp VOK DAMS koostöös Creative Unioniga pandeemia alguses kaubamärgi Global Virtual Solutions (GVS) loomist, millesse kaasati 15 ettevõtet. “See on maailmas uudne virtuaal- ja hübriidsündmuste lahendus, mis sündis kriisi survel Eesti inseneride ja innovaatorite arendustööna,” sõnas ta ja lisas, et ettevõtmine on üles ehitatud konsortsiumi põhimõttel ehk selleks koondati kogu vajalik know-how virtuaalürituste korraldamiseks - alates küberturvalisusest kuni võrguinseneeriani.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.