• 02.11.23, 09:41

Reklaamimüügi TOPi 2. koha võitja: kohalikud meediaettevõtted otsivad oma unikaalset positsiooni ja väärtust

Digitaalsel reklaamiturul domineerivad suured platvormid nagu Meta ja Google ning Delfi Meedia reklaamidirektori Sander Maasiku sõnul seisavad kohalikud meediaettevõtted silmitsi keerulise ülesandega leida oma unikaalne positsioon ja pakkuda väärtusi, mida need tehnoloogiagigandid ei suuda.
Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
  • Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
Tema sõnul on üks silmapaistvamaid muutusi reklaamimüügis kliendi kasvav soov integreerida oma reklaamikampaaniad mitmesugustes kanalites. „See eeldab andmete mitmekülgsemat ja tõhusamat kasutamist, kuna tehnoloogia on tõepoolest saanud reklaamimise lahutamatuks osaks,“ sõnas Maasik.

Seotud lood

Uudised
  • 13.02.23, 15:14
Milline on Eesti reklaami- ja meediavaldkonna olevik ja tulevik?
Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik avavad, milline on Eesti meedia- ja reklaamivaldkonna olukord praegu, kuidas läheb reklaamimüügil erinevates kanalites ning milliseid muutusi nad lähitulevikus näevad.
Uudised
  • 22.12.22, 10:07
Delfi Meedia reklaamidirektor pääses juhtkonda
ASi Ekspress Grupp tütarettevõtte ASi Delfi Meedia nõukogu otsustas valida alates 1. jaanuarist 2023 uueks juhatuse liikmeks Sander Maasiku tähtajaga 31. detsember 2025. Sander Maasik hakkab vastutama ettevõtte reklaamivaldkonna eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele