Meediaagentuuri Inspired Universal McCann juht Meelis Järvela sõnul pakuvad nad oluliselt laiemat koostööskaalat, kui seda on traditsiooniline meediaost ja pelgalt massimeedia kasutamisega ei saavuta enam samu tulemusi, mis olid realistlikud veel kümme aastat tagasi.
- Inspired Universal McCann-i juht Meelis Järvela.
Meelis Järvela sõnul on Inspired Universal McCann olnud nii suurima käibega meediaagentuur Eestis kui ka RECMA hinnangul number üks meediaagentuur alates 2013 aastast. „Meie eesmärk on alati olnud toetada kliente nende igapäeva äritegevustes,“ sõnas ta ja lisas, et piltlikult öeldes aitavad nad oma klientidel kauba maha müüa. Ta märkis, et laiendavad pidevalt oma teenuste portfelli ning pakuvad oluliselt laiemat koostööskaalat, kui seda on traditsiooniline meediaost. Järvela sõnul on üheks nende tugevuseks mitmekülgne kollektiiv, kus keskmine tööstaaž ettevõttes ületab kümmet aastat. „Meie inimesi iseloomustavad lisaks jutuoskusele ka reaalsed teadmised ja kogemused klientide parimaks nõustamiseks, seega on ettevõte panustanud oma meeskonna tunnustamisele ja motiveerimisele,“ selgitas Järvela ja lisas, et kindlasti peavad seda suunda oluliseks ka tulevikus.
Seotud lood
Seekordse Äripäeva TOPi raadiosaate külalisteks on kommunikatsiooniagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPi esimesel-teisel kohal olev Intense Growth Hub-i juht Liis Oper.
Kogusime kokku ja võrdlesime meediaagentuuride majandustulemusi. Kirjutasime lahti kolme suurima käibega meediagentuuri tulemused ning nende eesmärgid 2023. aastaks.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.