Aasta Digitegu 2019 konkurss on käimas, tööde esitamise tähtaeg on 4. november! Vaata, kes kuuluvad sel aastal žürii koosseisu.
- Aasta Digitegu 2018 võitjad Best Interneti konverentsil 1. novembril 2018
Best Marketing korraldab ka sel sügisel Aasta Digitegu konkurssi, mille eesmärk on kaardistada kogu Eesti digitaalturunduse maastik, panna paika keskmine tase, tunnustada parimaid ning tutvustada neid laiemale publikule.
Aasta Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust, seega on konkursile oodatud just sellised tööd, mis on pigem tulemuslikud kui silmapaistvad. Ka hindamisel moodustab 75% punktidest tulemuslikkus ja 25% punktidest loovus.
Konkursil on 10 erinevat kategooriat. Töid ootame nii agentuuridelt, nende klientidelt kui ka ettevõtetelt, kes teevad ise digiturundust. Kvalifitseeruvad tööd, mis on olnud live's ehk tarbijatele nähtavad perioodil 01.09.2018 – 30.10.2019.
NB! Tööde esitamise tähtaeg Aasta Digitegu konkursile on 4. november 2019 kell 23.59. Esitades konkursile 4 tööd, saad tasuta kaasa Best Interneti ühe päeva pääsme.
Töö esitamiseks laadi siit alla ankeet.Aasta Digitegu 2019 žüriisse kuuluvad:
Initiative'i tegevjuht Indrek Soom
Google'i tegevusharu juht Kristina Randver
Httpool Estonia maajuht Kerttu Talvik
Velveti disainijuht ja partner Pärtel Vurma
Turunduskoolitused OÜ asutaja Katrin Viilmaa-Otsing
FCR Media partner ning müügi- ja turundusjuht Anni Kitsing
Swedbank Eesti turundus- ja müügiosakonna juht Arno Pae
Helmese digiturunduse juht Urmet Seepter
Seotud lood
Töö esitamine on väga lihtne ja soodne. Töid on oodatud esitama nii agentuurid, nende kliendid kui ka ettevõtted, kes teevad ise digiturundust.
Registreerumine Best Internet konverentsile on avatud! 12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös küll tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud.
Äripäeva digiturunduse juht, blogi andrus.digital autor ja koolitaja Andrus Kiisküla jagas enda mõtteid digiturunduse valdkonna väljakutsete kohta.
Telia meediaplaneerimise üksuse juht ja Best Interneti esineja Kertu Kuusik kirjeldas, millised on tema arvates digiturunduse valdkonna väljakutsed.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.