Mitu suurt tuntud kiirmoeketti on viimasel aastal pankrotti läinud, mis annab märku nii poodlemise kolimisest internetti kui ka inimeste teadlikumast tarbimisest.
Oma maksejõuetusest on teatanud teiste seas USA tuntud kaubamärk, 1980. aastatel perefirmana alustanud Forever 21. Firma sulgeb ärid kokku 40 riigis. Kodumaal USAs läheb kinni 178 Forever 21 kauplust.
"Kui seda hästi ja ausalt teha, on vastutustundlik ettevõtlus ning sellest rääkimine tugev relv nii oma töötajate hoidmiseks, uute töötajate värbamiseks kui ka kliendibaasi kasvatamiseks," sõnas Pipedrive'i kommunikatsioonijuht Mariliis Beger.
"Paljud on jõudnud äratundmiseni, et varsti ei tule neile keegi enam tööle ega osta nende tooteid-teenuseid, kui nende tegevus pole jätkusuutlik," sõnas Passwordi esineja ja Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats.
"Näeme igapäevaselt, et tarbijate valikud aitavad samm-sammult turu nõudlust ümber kujundada keskkonnale jätkusuutlikumaks," sõnas Passwordi esineja ja Insplay tegevjuht Andres Sirel.
"Ja võib-olla just tänu sellisele sidemele jätan ma järgmise müügikampaania ajal konkurendi odavama pakkumise võtmata," sõnas Passwordi esineja ja Tanki juht Joel Volkov.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.