Täna on viimane võimalus registreerida end soodushinnaga 4.-5. märtsil 2020 Saku Suurhallis toimuvale turunduskonverentsile Password.
Juba 20. korda toimuv Password on Eesti suurim turunduskonverents, kuhu on oodata pea 50 esinejat. Kahepäevasel konverentsil keskendutakse mitmetele põnevatele ja põletavatele teemadele.
• 90% inimestest eelistavad oma hoiakutes kodumaist kaupa, aga eestimaine toidukaup moodustab vaid 60% ostukorvist (Kantar Emor). Passwordil saad ideid, kuidas kodumaise päritolu argumenti kasutades rohkem müüa.
• 85% eestlasest ootab, et ettevõtted kujundaksid ühiksondlikult olulistes küsimustes seisukoha (Miltton New Nordics). Passwordil kuuled, kuidas edukad ettevõtted seda teevad ja kuidas ka sina saaksid seda oma töös ellu rakendada.
• 81% vastajate jaoks on oluline, et potentsiaalne tööandja omaks seisukohta nende jaoks olulistes ühiskondlikes küsimustes (Miltton New Nordics). Passwordil räägime tööandja brändingust - kuidas kommunikeerida tulevastele töötajatele oma ettevõtte väärtusi.
• Millenniumi põlvkond peab kõige tähtsamaks kliimamuutust, loomade õigusi, võrdset palka ja seksuaalvähemuste õigusi (Miltton New Nordics). Passwordil räägime sellest, kuidas turundada noortele – tuleviku tarbijatele.
• 66% tarbijatest kogu maailmas on valmis maksma rohkem sotsiaalselt vastutustundlike brändide eest (Nielsen). Passwordil õpid, kuidas sotsiaalselt vastutustundlikult oma brändi kasvatada.
• Traditsiooniliselt valitakse Passwordi ajal
Aasta Turundustegu, mille raames toome saalisviibijateni Eesti turunduse parimate õppetunnid – ikka selleks, et silmapaistvatest turundustegudest õppida ja inspiratsiooni saada.
Seotud lood
4.-5. märtsini 2020 toimub Saku Suurhallis turunduskonverents Password, mille teemaks on sel korral responsible marketing. Vaata, millised organisatsioonid ennast praeguseks kirja on pannud, ja tule ka!
Pane nende turundusürituste kuupäevad kindlasti kalendrisse kirja! Varajastele registreerujatele kehtib soodushind.
Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Võitjad kuulutatakse välja 4. märtsil turunduskonverentsil Password.
Parim soovitus meie planeedi Maa keskkonna säästmiseks on vähem tarbida. See arvamus jääb kõlama, kui ekspertidega rääkida. Vähem tarbimiseks on peamiselt kaks valikut: kas me tarbime vähem või siis saame vähem lapsi, et tarbijate koguhulk väheneks.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.