Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Võitjad kuulutatakse välja 4. märtsil turunduskonverentsil Password.
Suuremate failide/loovlahenduste jagamiseks võib kasutada nii servereid (nt Dropbox) kui ka failijagamisprogramme (nt WeTransfer). Videoklipid palume esitada YouTube’i või Vimeo linkidena. NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 100 MB.
Olulised kuupäevad
Tööde esitamise tähtaeg: 19. veebruar 2020
Finalistide väljakuulutamine: 27. veebruar 2020
Esitlused ja Grand Prix' valimine: 4. märts 2020
Ajakava
Tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruar 2020.
Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti. Avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti selguvad 27. veebruaril 2020.
Konkursi teine voor toimub 4. märtsil 2020. Avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundustegu Grand Prix' võitja.
Osalustasu
Kategooriad
a) Ärikategooria
b) Avaliku sektori kategooria
Hindamiskriteeriumid
Grand Prix' antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Žürii annab hindeid järgmise mudeli alusel:
25% loovstrateegia
Kas see on innovaatiline? Kas teostus on kvaliteetne?
25% innovaatilisus
Kas töös on midagi sellist, mida Eestis pole varem tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?
50% tulemused
Tulemused vs eesmärgid; ROI (return on investment) ehk investeeringu tasuvus
Tingimused
Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2019. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.
Lisainfo tööde saatmise kohta:
Kristi Remmik
Bestmarketing.ee ürituste projektijuht
+372 5350 6202
Žürii
Aasta Turundustegu žüriisse kuuluvad:
Indrek Soom, Initiative
Maarit Mäeveer, TULI
Annika Oja, ORKLA
Margit Kotkas, LHV
Andres Kuusik, Tartu Ülikool
Marge Kari, TANK
Mariliis Beger, Pipedrive
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.