• 29.01.20, 09:19

Sõnumiagentuuri Akkadian hakkavad juhtima Kadri Lainas ja Eneli Mikko

Sõnumiagentuuri Akkadian osanike hulgas on toimunud muudatused. Omanikeringist lahkub Daniel Vaarik ja lisandub pikaajalise kommunikatsioonijuhtimise kogemusega Eneli Mikko.
Eneli Mikko ja Kadri Lainas
  • Eneli Mikko ja Kadri Lainas Foto: Lilian Merila
Akkadian tegeleb brändide ülesehitamise, strateegiate loomise ja kriiside juhtimisega. “Meie tänased kliendid iseloomustavad Akkadiani ettevõttena, mis võtab vastutuse laiemalt kui vaid kommunikatsioon. Eesmärkide saavutamiseks aitame vajadusel kaasa näiteks kogukondade loomisele ja meeskondade võimestamisele,” sõnas ettevõtte üks asutajatest Kadri Lainas.
“Mind on alati inspireerinud keerukad kommunikatsiooni ja muutuste juhtimise ülesanded. Akkadiani professionaalne meeskond on just see, kellega saame mõjusaid lahendusi välja töötada ja ellu viia,” märkis Eneli Mikko, kes on ettevõttega kaastööd teinud juba aastast 2016.
Eneli Mikko on töötanud eelmise valitsuse ajal tervise- ja tööministri Riina Sikkuti nõunikuna ning juhtinud pikalt (2011-2017) mõttekoja Praxise kommunikatsiooni. Samuti nõustanud erinevaid ettevõtteid ja vabaühendusi poliitikakujundamise, meediasuhete, teadmiste siirde, avaliku esinemise ning isikubrändi loomise alal. Tal on kõrgharidus Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni erialal.
Kadri Lainas on töötanud turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnas 20 aastat. Tema nõustada on olnud suurettevõtted ja rahvusvaheliste kontsernide Eesti filiaalid nii kaubanduse, tehnoloogia, tööstuse kui ka transpordi alal. Lainase tugevus on strateegiline kommunikatsiooni planeerimine, sõnumite väljatöötamine ja koostöömudelite rakendamine huvirühmade vahel.
Akkadiani käive 2019. aastal oli ligi miljon eurot. Ettevõte on teinud uuringuid, loonud strateegiaid ja aidanud neid ellu viia näiteks infotehnoloogia-, jaekaubanduse-, toiduainetööstuse-, tervishoiu-, finants- ja kindlustus-, transpordi-, ettevõtlus-, keskkonna-, kultuuri- ja õigusvaldkonnas. Nõustanud pro bono mittetulundussektorit. Ettevõte on teenuseid eksportinud Inglismaale, Soome, Lätti ning omab rahvusvahelist PR-agentuuride võrgustikku Euroopas, Ameerika Ühendriikides, Indias ja Kagu-Aasias.
Akkadiani osanikud on loomas ka uut hub'i, mis toob kokku kommunikatsioonioskused ja käitumisteaduse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele