• 30.03.20, 11:49

Magnus Lužkov: "Käesoleval aastal võib tulla liitumisi"

Optimist Creative'i juht Magnus Lužkov rääkis intervjuus, mis Eesti reklaamiagentuuride turul muutunud on. Ta tõdes muuhulgas, et loovagentuuride keskmine kasumimarginaal on olnud võrdlemisi madal, mistõttu sel aastal võivad tema hinnangul mõned agentuurid liituda.
Optimist Creative'i juht ja Turundajate Liidu juhatuse liige Magnus Lužkov
  • Optimist Creative'i juht ja Turundajate Liidu juhatuse liige Magnus Lužkov Foto: Erlend Štaub
Võitsite äsja neljandat korda järjest aasta reklaamiagentuuri tiitli Kuldmuna konkursil ja saite kokku 15 muna, rääkimata muudest konkurssidest, kus samuti võidukad olete olnud. Millest see tuleb, et Optimist igal pool nii edukas on?

Seotud lood

Uudised
  • 20.11.19, 14:40
EPICA konkursil sai auhinna kaks tööd Baltikumist
Selgusid EPICA reklaamikonkursi võitjad. Mõlemad EPICA konkursil auhinna saanud tööd võitsid eelnevalt kulla loovusfestivalil Balticbest, mille korraldaja Best Marketing need tasuta EPICAle edasi saatis.
Uudised
  • 20.09.19, 11:42
Telia uus kampaania kutsub paberarvetest loobuma
Sel nädalal Eestis alanud kampaaniaga "Murrame harjumusi, mitte puid" kutsub Telia oma kliente vahetama paberarved e-arvete vastu, sest senine paberile trükitud arvetest loobumise tempo on liiga aeglane.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele