Ilmselt nõustud, et praegu pole tark turundustegevusi lõpetada – aga kuidas veenda selles oma klienti? Kas teenustasude alandamisest oleks abi? Mida teha siis, kui klient ikkagi otsustab, et praegu pole hea aeg turundada? Kuidas hoida oma kõige kallimat vara – oma tiimi – aktiivsena töös, kui tegelikult tööd pole?
- Eka Ruola, Britte Maidra, Andris Rubins ja Paulius Senuta
Kui rahaline olukord pole kiita, kipuvad turundus- ja loovteenused olema esimesed, millest loobutakse. Kuula 30. aprillil veebiseminari "Turundus pandeemia ajal", kus räägime, kuidas sellist olukorda ennetada (või kehvemal juhul üle elada).
Nelja agentuuri tippjuhid - Eka Ruola, Britte Maidra, Andris Rubins ja Paulius Senuta - tegid eelmisele kriisile 1:0 ja jagavad pooleteise tunni jooksul kogemusi, millised abinõud toimivad just meie regioonis.
Toimumise kuupäev: 30 aprill 2020
Toimumise aeg: 10.00-11.30
Võta see aeg ja pane pandeemiale päitsed pähe! Ei ole oluline, kas tegeled B2B või B2C turundusega, sest nagu nentis Eka Ruola, siis
"ettevõtted pole kunagi ühtegi toodet või teenust ostnud - otsuseid teevad alati inimesed".
Saad seminari jälgida endale sobivas kohas - kodukontoris, diivanil, voodis või metsas - kus iganes soovid, põhiline on internetiühenduse olemasolu. Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist. NB! Veebiseminar toimub inglise keeles.
Toredat nädalavahetust ja peatse e-kohtumiseni!
Seotud lood
Soome agentuuri Hasan & Partners tegevjuht Eka Ruola sõnul on turunduses kõige tähtsamad inimesed ning B2B ja B2C turundus ei ole selle osas nii erinevad, kui pealtnäha tundub.
Neli kogenud Baltikumi tippagentuuride juhti, kes on ka eelmise kriisi edukalt üle elanud, jagavad oma kogemusi ja nõuandeid selle kohta, kuidas loovteenuseid pakkuvad ettevõtted kriisi üle saaksid elada.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.