• 05.08.20, 17:02

Balticbestil on eraldi kategooria koroonaaja reklaamide jaoks, tööde esitamise tähtaeg 12.08

Turundus- ja reklaamikonkursil Balticbest on kokku 21 kategooriat, sealhulgas eraldi kategooria pandeemia-aegsete turundustööde tarbeks (Marketing at the Time of Pandemic). Töid saab esitada kuni 12. augustini.
Balticbestil on eraldi kategooria koroonaaja reklaamide jaoks, tööde esitamise tähtaeg 12.08
Tutvu Balticbest 2020 kategooriatega ja esita oma töö siin!
Järjekorras seitsmes Balticbest erineb varasematest – nimelt toimub Balticbest 2020 otseülekandena! Tööde esitamise tähtaeg on 12. august (kaasa arvatud).
Võitjad selguvad otseülekande ajal, mis on eetris 26. augustil. Otseülekande salvestamine leiab aset TOP Auto salongis ja võitjad tehakse teatavaks iga kategooria hääletamise lõpus. Kokku on konkursil 21 erinevat kategooriat.
NB! Kuna kõik Balticbesti kullad ja Grand Prix'd tööd esitatakse loovusfestivalile EPICA osalustasuta, siis tähendab see võimalust osaleda kahel konkursil ühe hinnaga.
Lisaks saavad tööde esitajad 26. augustil aset leidva otseülekande vahendusel vaadata, kuidas žürii töid kommenteerib ja hindab. Nimelt vaatab žürii otseülekande ajal üle kõik shortlist'is olevad tööd. Shortlist avalikustatakse 21. augustil.
Konkursile saab töid esitada kuni 12.08.2020.
Žüriisse kuulub 15 oma valdkonna tipptegijat:
1. Paulius Senuta, Not Perfect Lithuania (Leedu)
2. Joel Volkov, Tank (Eesti)
3. Arturs Mednis, New Black (Läti)
4. Asja Dupanović, Media Marketing (Bosnia ja Hertsegoviina)
5. Bjorn Jonsson, Pipar\TBWA (Island)
6. Hrvoje Maljak, Croatian Radio & TV (Horvaatia)
7. Anoorupa Bose, Optimist Creative (Eesti)
8. Mark Tungate, EPICA Awards (Prantsusmaa)
9. Elise Bikova, Delfi (Läti)
10. Aivaras Sickus, Atomic Garden (Leedu)
11. Simona Kruhar Gaberšček, Marketing Magazin (Sloveenia)
12. Rezo Shelia, Redberry (Gruusia)
13. Liis Tippel, Turundajate Liit (Eesti)
14. Antonio Bechtle, Bechtle & Milzarajs (Leedu)
15. Züriiliige Lätist, kinnitamisel
Esita oma töö Balticbesti konkursile SIIN!

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.20, 14:04
Balticbesti žürii liikmed: kodus toimetamine turundustöö jaoks ei sobi
Reklaamitööstuse olukorrast kahe pandeemialaine vahel rääkisid Turundajate Liidu juht Liis Tippel ning agentuuri Optimist juht Magnus Lužkov.
Uudised
  • 05.08.20, 15:46
Martin Eelma: pole luksust kaheks nädalaks kõike välja lülitada
Tartus paikneva disainiagentuuri Tuumik Stuudio kaasomanik ja graafiline disainer Martin Eelma sõnas, et nad toimetavad kahekesi, mistõttu neil puudub luksus suvel kaheks nädalaks kõik välja lülitada.
Uudised
  • 17.07.20, 10:39
Oliver Lomp: Ettevõtte tööloogika on oluliselt muutunud
Tabasco tegevjuht Oliver Lomp sõnas, et see kevad oli nagu ajamasin tulevikku. Koosolekud ja kohtumised on tema sõnul endiselt hea viis, kuidas ideid vahetada, kuid kodus töötamine muutub üha olulisemaks.
Uudised
  • 08.07.20, 18:12
Saa tuttavaks Balticbest 2020 žüriiga
Turundus- ja reklaamikonkursil Balticbest on sel aastal kolm erinevat žüriid, igas viis liiget. Kes on aga need 15 silmapaistva erialase kogemusega inimest, kes vastutavad selle eest, et esitatud tööde seast valitakse välja just kõige paremad?
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele