Turundus- ja reklaamikonkursil Balticbest on kokku 21 kategooriat, sealhulgas eraldi kategooria pandeemia-aegsete turundustööde tarbeks (Marketing at the Time of Pandemic). Töid saab esitada kuni 12. augustini.
Järjekorras seitsmes Balticbest erineb varasematest –
nimelt toimub Balticbest 2020 otseülekandena! Tööde esitamise tähtaeg on 12. august (kaasa arvatud).
Võitjad selguvad otseülekande ajal, mis on eetris 26. augustil. Otseülekande salvestamine leiab aset TOP Auto salongis ja võitjad tehakse teatavaks iga kategooria hääletamise lõpus. Kokku on konkursil 21 erinevat kategooriat.
NB! Kuna kõik Balticbesti kullad ja Grand Prix'd tööd esitatakse loovusfestivalile EPICA osalustasuta, siis tähendab see
võimalust osaleda kahel konkursil ühe hinnaga.
Lisaks saavad tööde esitajad 26. augustil aset leidva otseülekande vahendusel vaadata, kuidas žürii töid kommenteerib ja hindab. Nimelt vaatab žürii otseülekande ajal üle kõik shortlist'is olevad tööd. Shortlist avalikustatakse 21. augustil.
Žüriisse kuulub 15 oma valdkonna tipptegijat:
2. Joel Volkov, Tank (Eesti)
3. Arturs Mednis, New Black (Läti)
5. Bjorn Jonsson, Pipar\TBWA (Island)
6. Hrvoje Maljak, Croatian Radio & TV (Horvaatia)
12. Rezo Shelia, Redberry (Gruusia)
15. Züriiliige Lätist, kinnitamisel
Esita oma töö Balticbesti konkursile
SIIN!
Seotud lood
Reklaamitööstuse olukorrast kahe pandeemialaine vahel rääkisid Turundajate Liidu juht Liis Tippel ning agentuuri Optimist juht Magnus Lužkov.
Tartus paikneva disainiagentuuri Tuumik Stuudio kaasomanik ja graafiline disainer Martin Eelma sõnas, et nad toimetavad kahekesi, mistõttu neil puudub luksus suvel kaheks nädalaks kõik välja lülitada.
Tabasco tegevjuht Oliver Lomp sõnas, et see kevad oli nagu ajamasin tulevikku. Koosolekud ja kohtumised on tema sõnul endiselt hea viis, kuidas ideid vahetada, kuid kodus töötamine muutub üha olulisemaks.
Turundus- ja reklaamikonkursil Balticbest on sel aastal kolm erinevat žüriid, igas viis liiget. Kes on aga need 15 silmapaistva erialase kogemusega inimest, kes vastutavad selle eest, et esitatud tööde seast valitakse välja just kõige paremad?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.