Esmakordselt Eestis: heategevuslik viipemakse bussipeatuses
Eestis võeti uus lahendus esmakordselt kasutusele Mesikäpa heategevuskampaania raames, millega kogutakse raha Haapsalus taastusravil viibivatele lastele terviseraja loomiseks.
Heategevuskampaania läbiviimiseks on nüüd traditsiooniliselt kasutatavate annetustelefonide, pangaülekannete ja kogumiskastide kõrval veel üks mugav võimalus – viipemakse bussipeatustes.
Sellest nädalast on väljas teistest eristuvad ambient-välireklaamid, mille puhul ei mõeldud mitte ainult kastist välja, vaid loodi lausa uus kast. Millega on tegemist?
Kampaania kasu oli reaalselt mõõdetav ja elusid muutev, mitte lihtsalt ilus jutt stiilis “panime inimesed ja meedia rääkima”. Ja seda kõike null-eelarvega – kõik osapooled töötasid 100% pro bono.
30. augustil toimub seitsmendat korda vähihaigete laste toetuseks korraldatav vannipartide võiduujumine, ent seoses COVID-19 levikuga muutusid nii kampaania aeg kui ka formaat, rääkis Pardiralli projektijuht Ave Laas. Kampaania kommunikatsiooni poolest rääkis Baltic ID partner Kaia Gil.
Täna kella 21-ni kasutatakse Eestis lennujaama juures välireklaampinnal suitsevat reklaamlahendust, mille kõrgem eesmärk on suunata inimesed tervislikemate eluviiside juurde. Tossav reklaam pani inimesed hädaabinumbrile helistama.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.