Tegemist on noortele mõeldud rahakampaaniaga, mille eesmärk on innustada ja õpetada noori oma taskuraha säästma, elama ilma võlgadeta ja teenima endale lisaraha.
LHV tuli augusti lõpus välja brändikampaaniaga, mille reklaamvideos löövad kaasa Taavet Hinrikus, Rahakratt, Tommy Cash, Olga Temnikova ja Rain Lõhmus.
LHV Noortepanga rahatarkuse 6-osaline videoseeria „Kuidas mitte olla vaene?“ võitis Aasta Digitegu konkursil integreeritud digikampaania kategooria auhinna.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.