AegaOn tegevjuht ja Best Internet 2020 esineja Rauno Kutti sõnul peavad nad turundust väga oluliseks, samas ei karda nad aastasest turundusplaanist kõrvale kalduda.
- AegaOn tegevjuht Rauno Kutti Foto: Jake Farra
Rauno Kutti esineb ka 18. ja 19. novembril toimuval digiturunduse konverentsil
Best Internet 2020, kus jagab kogemusi selle kohta, kuidas
online-müük,
offline-müük ja turundus omavahel kooskõlla viia.
NB! Kuni 10. novembrini on müügil
soodushinnaga piletid.
Rauno Kutti on suurte kogemustega digiturundaja, kes nüüd juhib Eestis loodud kellabrändi AegaOn tegevust. Enne seda töötas ta aastaid agentuuri poolel, juhtides agentuure VURR ja Creative Union.
Kutti nentis, et AegaOn kaldub kasutama idufirmadele omast growth hacking'u mudelit. "Meil on aasta suhtes kindlasti olemas eesmärk, aga suuremas plaanis tegutseme kuupõhiselt," lisas Kutti. Teisisõnu, kui nad näevad, et sisu või mis iganes muu turundustegevus töötab ehk sellele järgneb müük, siis olenemata eelarvest võimendatakse seda teatud piirini veelgi.
Turunduseelarvest rääkides sõnas Kutti, et see moodustab vähemalt 20% nende käibest. "Meil on väga-väga suur rõhk turundusel," sõnas ta.
Põhiliselt turundatakse digikanalites. "Facebook ja Google on kõige olulisemad tööriistad," sõnas Kutti. "Detailidesse ei hakka minema, aga meil jookseb ikka kogu aeg väga palju erinevat sisu erinevatele sihtgruppidele," lisas ta, tõdedes, et niipea kui postitustes ja reklaamides tekib paus, mõjutab see kohe ka müüki. Üks asi, mida Kutti aga kindlasti soovitas sotsiaalmeedias teha, on retargeting. "Kes täna seda ei kasuta, siis midagi on väga valesti. Ehk tehke kohe," soovitas ta.
Läbi digikanalite suunatakse inimesi poodi. "Täna inimene tahab tulla, tahab katsuda," lausus Kutti. AegaOn pood on tema sõnul täpselt selline koht, kus aeg maha võtta. Inimesed ei tule tema sõnul poodi pelgalt selleks, et kella vaadata, vaid veedavad seal mõnikord tunde. "Läheneme väga personaalselt igale inimesele," sõnas Kutti.
Lisaks panustatakse PR-i. "Räägime lugusid ägeda karakteriga inimestest, kes sobituvad meie filosoofiasse, kes meile meeldivad ja kes tegelevad asjadega, mis ka meile meeldivad," sõnas Kutti. Palju tähelepanu pööratakse sellele, et sisu oleks alati värske. "Keegi ei taha näha ühte ja sama reklaami aasta otsa või sada korda. Inimestel saab väga kiiresti isu täis," selgitas Kutti, miks nad sisu loomisele nii palju tähelepanu pööravad.
Seotud lood
Digiturunduse konverents Best Internet toimub juba novembris! Kuni 10. novembrini kehtib varajase registreeruja soodushind, seega tasub ennast nüüd kirja panna.
Turunduse ja müügi ühildamiseks loodud Outfunnel kaasas hiljuti 1,1 miljoni suuruse investeeringu. Andrus Purde rääkis, mida nad saadud rahaga teha plaanivad.
Mul oli suur õnn rääkida ühel palaval augustikuisel päeval kahe noore Eesti ettevõtte esindajaga. Üle laua istusid Ott Ilves, Ampleri turundusjuht, ja Rauno Kutti, Aegaon tegevjuht.
Kuidas tegutsevad noored ja ägedad brändid?
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.