Digiturunduse strateeg Taavi Raidma tõdeb, et tänaseks on juba nii müük kui turundus mõlemad digikesksed. Kuigi digikanalid katavad põhiliselt turunduse eesmärke, toovad need ühtlasi ära ka müügi.
- Taavi Raidma digiturunduse konverentsil Best Internet 2020 Foto: Raul Mee
Raidma ütleb, et digiturunduse strateegia loomist ei saa vaadata kui ühekordset protsessi. Oma strateegiat tuleb koguaeg vastavalt olukorrale kohandada – toodete valik muutub, platvormid muutuvad, konkurentide tegevused muutuvad. Rumal oleks jääda truuks kunagi loodud strateegiale, kui kõik muu meie ümber on pidevalt muutumises. Turunduskonverentsil Best Internet tõi Raidma välja 5 kõige olulisemat komponenti, mis strateegia loomisel läbi tuleks mõelda.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.