• 26.11.20, 15:41

Olla kiusatav, kiusaja või pealtvaataja? Kiusamisvaba Kooli kampaania püüab lapsi karmist valikust säästa

SA Kiusamisvaba Kool äsja alanud mastaapse kampaania "Kiusamine jätab jälje kogu eluks" heategevuslikud põhitoetajad on Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital ja Dalton.
"Kiusamine jätab jälje kogu eluks" ilmestab ehedalt koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega.
  • "Kiusamine jätab jälje kogu eluks" ilmestab ehedalt koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega.
Kampaania autori ja Kiusamisvaba Kooli koostöösuhete juhi Ingi Mihkelsoo sõnul puudutab kiusamine laiemalt pea kõiki lapsi – olgu see siis ohvri, kiusaja või pealtvaatajana. Kiusatav on aga koguni iga viies Eesti koolilaps. See kurb näitaja lennutab meid otsejoones Euroopa tippu.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele