• 11.06.21, 09:33

SEBi mänguline lahendus küberkelmuste märkamiseks

SEBi nutikas lahendus on lähenenud tõsisele probleemile mänguliselt – kümnest küsimusest koosnev test tõstab inimeste teadlikkust kelmide tegutsemisest finantsmaailmas ja sotsiaalvõrgustikes. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide hulka.
SEBi mänguline lahendus küberkelmuste märkamiseks
SEB Panga kübarturvalisuse teavituskampaania on lahendatud nutika testiga, mis koosneb 10 küsimusest seoses Baltikumis enimlevinud petuskeemidega. Selle keskne idee ja eesmärk on tõsta inimeste tähelepanu telefonikõnede, e-kirjade, sotsiaalvõrgustike jm kanalite kaudu levivatele pettustele ning õppida neid märkama ja vältima.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.21, 19:31
Selgusid Aasta Turundustegu 2020 võitjad
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
Uudised
  • 10.06.21, 10:07
Äpp, mis viis toidupoes ostlemise uuele tasemele
Maxima uus innovaatiline lahendus teeb toidupoes ostlemise kiiremaks, mugavamaks ja kontaktivabaks ja lisaks tõi see ettevõttele juurde uue kliendisegmendi. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.
Uudised
  • 09.06.21, 09:40
Sorainen: soovime olla suurelt pildis ja paljudele vajalik
Advokaadibüroo Sorainen tuli mullu kevadel kriisi puhkedes kiirelt turule uue teenustepaketiga, mis aitas kriisiolukorras era- ja riigiettevõtteid Covid-19 äririskide juhtimisel ning parandas jõuliselt büroo mainet.
Uudised
  • 08.06.21, 15:33
Kampaania, mille tulemusel tunnevad ka väikesed end suurelt
Tele2 kampaania eesmärgiks oli rohkem väärtustada väikeettevõtteid ja pakkuda neile suurettevõtetega samaväärseid tingimusi ja paindlikumat teenust. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele