Cristiano Ronaldo eemaldas EM-i raames toimunud pressikonverentsil laualt kaks Coca-Cola pudelit ja see liigutus läks Coca-Colale maksma neli miljardit dollarit.
Portugali kapten on tunnustatud tervisefanaatik ja tegi oma žestiga üsna üheselt selgeks, mida ta gaseeritud karastusjoogist arvab. Ronaldo asendas kaks Coca-Cola pudelit veepudeliga ja deklareeris sellest kinni hoides portugali keeles "Agua!", mis julgustab inimesi seda magusa karastusjoogi asemel valima.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.