• 03.09.21, 09:17

KOV valimiskampaaniad 2. osa: Eestimaa Rohelised keedavad miljonite kulutamise asemel vabatahtlike abiga suppi

Erakonna Eestimaa Rohelised esinaine Zuzu Izmailova rääkis, et nende valimiskampaania sündis ühisloomena vabatahtlike toel, kellest paljud töötavad loovagentuurides. Lisaks valgustas ta, kui suured on kampaania investeeringud ning kuhu nad soovivad oma kampaaniaga jõuda.
KOV valimiskampaaniad 2. osa: Eestimaa Rohelised keedavad miljonite kulutamise asemel vabatahtlike abiga suppi
Millest ja kuidas tekkis tänavuse KOV valimiskampaania idee?

Seotud lood

Uudised
  • 01.09.21, 09:21
KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel
Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele