• 03.09.21, 09:17

KOV valimiskampaaniad 2. osa: Eestimaa Rohelised keedavad miljonite kulutamise asemel vabatahtlike abiga suppi

Erakonna Eestimaa Rohelised esinaine Zuzu Izmailova rääkis, et nende valimiskampaania sündis ühisloomena vabatahtlike toel, kellest paljud töötavad loovagentuurides. Lisaks valgustas ta, kui suured on kampaania investeeringud ning kuhu nad soovivad oma kampaaniaga jõuda.
KOV valimiskampaaniad 2. osa: Eestimaa Rohelised keedavad miljonite kulutamise asemel vabatahtlike abiga suppi
Millest ja kuidas tekkis tänavuse KOV valimiskampaania idee?

Seotud lood

Uudised
  • 01.09.21, 09:21
KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel
Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele