• 23.09.21, 09:47

Sokisahtli ja SaltsUpi juht: e-kaubandusvõrgustikud aitavad väikeettevõtetel murda välisturgudele

Sokisahtli ja SaltsUpi juht Piret Ilver on viimased kuus aastat uurinud e-kaubandusvõrgustike rolli väike- ja mikroettevõtete rahvusvahelistumisel. Järgnevalt toob Ilver välja suurimad tähelepanekud ja soovitused väikeettevõtjatele, kuidas kasvatada oma brändi tuntust ja müüki välisturgudel.
Sokisahtli ja SaltsUpi juht Piret Ilver
  • Sokisahtli ja SaltsUpi juht Piret Ilver
Rahvusvahelistumine on traditsiooniliselt olnud suurte rahvusvaheliste ettevõtete privileeg. Kiire globaliseerumine ja infotehnoloogia areng on aga võimaldanud mikro- ja väikese suurusega ettevõtetel siseneda rahvusvahelistele turgudele ning püsida konkurentsivõimelisena.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele