• 16.11.21, 14:44

Digiturundaja: kui konkurent teeb midagi head, võta see üle ja tee ise paremini

Digiturunduse praktik ja Hobby Hall Grupi (Hansapost) e-kaubanduse ja digiturunduse juht Ilmar Mihkelsoo rääkis, kuidas nad oma ettevõttes digiturundust planeerivad, milliseid tööriistu selleks kasutavad, kuidas nad konkurentidesse suhtuvad ning millised on digiturunduse trendid.
Digiturunduse praktik ja Hobby Hall Grupi (Hansapost) e-kaubanduse ja digiturunduse juht Ilmar Mihkelsoo hoiatab üleinvesteerimise eest.
  • Digiturunduse praktik ja Hobby Hall Grupi (Hansapost) e-kaubanduse ja digiturunduse juht Ilmar Mihkelsoo hoiatab üleinvesteerimise eest.
Ilmar Mihkelsoo, kes on enne Hansaposti tegelenud digiturundusega sellistes ettevõtetes, nagu Netikuller, ON24 ning enda agentuuris Otsiturundus, arvates ei ole digiturunduses sellist võimalust, et oled ainult suur juht, kes vaid vägesid juhatab ja kõike delegeerib. „Digiturundaja on tugevalt numbrites sees ja selleks, et numbritest aru saada, tuleb neid kanaleid ikkagi ka ise manageerida – olgu selleks Google Ads, Facebook Ads või meiliturundus,“ selgitas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele