• 14.12.21, 10:33

Kindlustusettevõtte kampaania "Watch Me" päästab elusid

Gjensidige kindlustus lõi talvepimeduse saabudes sotsiaalse algatuse Watch Me, millega kutsuti Baltikumi inimesi üles ennast pimedal ajal nähtavaks tegema. Eestis, Lätis ja Leedus jagati projekti raames 15 000 spetsiaalselt kampaania jaoks valminud helkurpaela. Kampaania loovidee ja video postproduktsiooniga aitas agentuur Imagine.
Kampaania visuaalsed lahendused tulid Leedu agentuurilt
  • Kampaania visuaalsed lahendused tulid Leedu agentuurilt
Võrreldes Läti ja Leeduga muretsevad Eesti inimesed pimedal ajal oma turvalisuse pärast enim. “Eestit saab võrrelda lausa Skandinaavia riikidega, kus suur osa inimestest ei lahku sügis- ja talvekuudel oma kodust ilma helkuri, helkurvesti või muude aksessuaarideta, mis neid pimedal ajal nähtavaks teeks,” ütles Gjensidige kindlustuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Ele Siitka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele