• 20.01.22, 10:16

Telia ja Kumu kutsuvad osalema 5G kunstinäituse konkursil

Telia ja Kumu kunstimuuseum kutsuvad kõiki huvilisi osalema Eesti esimesel 5G kunstikonkursil, mille parimad tööd jõuavad avalikkuseni läbi virtuaalse galerii ning mille peaauhinnaks on uhiuus iPhone 13 Pro.
Telia ja Kumu kutsuvad osalema 5G kunstinäituse konkursil
Läinud aasta novembris tõid Telia ja Kumu inimesteni erinevate Eesti tipptasemel kunstnike teosed, kasutades selleks 5G ja AR ehk liitreaalsuse (augmented reality) tehnoloogia võimalusi. Kampaania eesmärk oli näidata, milliseid seninägematuid meelelahutuse viise võimaldavad meile uued tehnoloogiad nagu 5G.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.21, 14:03
Telia ja Kumu toovad kunstiteosed liitreaalsuse abil tänavapilti
Telia tähistab novembris oma 5G võrgu esimest sünnipäeva ning pakub koostöös Kumu kunstimuuseumi ja Eesti Kunstimuuseumi kogudega inimestele võimalust tuua erinevad kunstiteosed oma telefoni ja liitreaalsuse abil otse tänavapilti.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele