• 01.04.22, 09:42

Ekspress Grupp soovib 5 aastaga kasvatada digitellimuste arvu 2,5 korda

Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Erlend Štaub
AS-i Ekspress Grupi nõukogu määratles kontserni strateegilised finantseesmärgid, mida ettevõte soovib saavutada 2026. aasta lõpuks. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on strateegiliste eesmärkide seadmise mõte tagada ka edaspidi kontserni äritegevuse kasv, tegevuste ja tulude digiteerimine, kasumlikkus ja dividendide maksevõime.

Seotud lood

Uudised
  • 22.02.22, 09:24
Ekspress Grupp kasvatas eelmisel aastal käivet ja kasumit
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp kasvatas eelmisel aastal digitaalsete tulude suurenemise toel käibe 53,5 miljoni euroni ja ning teenis 4,1 miljonit eurot kasumit, selgub grupi 2021. aasta 12 kuu vahearuandest. Juhatus teeb ettepaneku jaotada dividendideks 5 eurosenti aktsia kohta.
Uudised
  • 29.12.21, 09:48
Mari-Liis Rüütsalu jätkab Ekspress Grupi juhatuse esimehena
Baltimaade suurima meediakontserni, ASi Ekspress Grupp nõukogu otsustas pikendada senise juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu volitusi veel nelja aasta võrra kuni 2025. aasta lõpuni.
Uudised
  • 29.10.21, 09:23
Ekspress Grupi müügitulu kasvas ligi veerandi võrra
Baltimaade suurima meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp käive kasvas tänavu kolmandas kvartalis eelmise aastaga võrreldes 22%, digitaalsete tellimuste arv 75% ja 9 kuu puhaskasum kuus korda, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest.
Uudised
  • 12.10.21, 10:12
Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas aastaga hüppeliselt
Baltimaade suurima meediakontserni ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 75% (III kvartalis 11%, 2021. aasta 9 kuuga 50%) ja ulatus septembri lõpus 121 874-ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele