• 21.04.22, 13:33

Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Luminori Baltikumi-ülene kodulaenukampaania, mis kasvatas lepingute arvu hüppeliselt

Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Luminori kodulaenukampaania „Sinu kodu, Sinu reeglid“ lõi laineid kõikides Balti riikides, saavutades või ületades enamikul juhul oma eesmärgid. Sellele aitasid kaasa täiesti uued lähenemised, kuna konkurents finantssektoris on tihe.
Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Luminori Baltikumi-ülene kodulaenukampaania, mis kasvatas lepingute arvu hüppeliselt
Perioodil 19.08.-10.10.2021 oli Luminoril käimas kodulaenu kampaania „Sinu kodu, Sinu reeglid“. Kampaania toimus samaaegselt kõikides Balti riikides ning oli pühendatud inimestele, kes mõtlesid esimese kodu ostule. Kampaania lühiajaline eesmärk oli tõsta inimeste teadlikkust Luminori personaalsest kodulaenu terviklahendusest ja saavutada seatud müügieesmärgid. Samuti oli oluline, et inimesed tunneksid, et Luminori kodulaenu lahendus on personaalne ning neil on võimalik selles protsessis otsuseid teha.

Seotud lood

Uudised
  • 20.04.22, 10:40
Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Alexela nutihaagiste mobiilirakendus, mis tegi haagiste rendi ööpäevaringseks ja paberivabaks
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Alexela nutihaagiste äpp võimaldab haagiseid rentida üle Eesti kliendile kõige sobivamal ajal ja kohas. Äpi „Haagis“ vahendusel renditi Alexela haagiseid ligikaudu 15 000 korda, seega 2021. aasta lõpuks olid kõikidest haagise rentimistest tehtud 75 protsenti mobiilirakenduses.
Uudised
  • 18.04.22, 11:11
Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Prisma julgelt erinev värbamise imagokampaania
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Prisma värbamise imagokampaania eristus konkurentidest nii oma sõnumite kui ka visuaalidega, täites igati püstitatud eesmärgi.
Uudised
  • 12.04.22, 13:31
Aasta Turundustegu finalisti case study: 2021. aasta oli Nasdaq Tallinna börsile läbi aegade edukaim
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Nasdaq Tallinna börsi juht Kaarel Otsa sõnul oli nende eesmärk 2021. aastast teha kõige edukam börsiaasta Tallinna börsi senise 25-aastase ajaloo jooksul. See ka saavutati.
Uudised
  • 11.04.22, 11:18
Aasta Turundustegu võitja case study: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle
Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli. Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele