• 25.07.22, 13:53

Elisa tõusis meeldivaimaks telekommunikatsiooni brändiks Eestis

Kantar Emori poolt suve hakul läbiviidud uuringust selgus, et Elisa on meeldivaim telekommunikatsioonibränd Eestis. Elisa brändi meeldivus oli kõrgeim just noorte ja keskealiste segmentides.
Kantar Emori uuringu tulemusel platseerus Elisa 100 kõige populaarseima Eesti brändi pingerea üldarvestuses 17. kohal.
  • Kantar Emori uuringu tulemusel platseerus Elisa 100 kõige populaarseima Eesti brändi pingerea üldarvestuses 17. kohal. Foto: Liis Treimann
Mulluse aastaga võrreldes on Elisa edukalt parandanud Kantar Emori brändide uuringu edetabelis oma kohta ning tõusnud esmakordselt Eesti elanike seas meeldivaimaks telekommunikatsioonibrändiks. Lisaks valiti Elisa spontaanselt, nimekirja ette andmata, kümne meeldivama brändi hulka.

Seotud lood

Uudised
  • 28.03.22, 10:45
Elisa kogemuslugu: kas robotsuhtlus on klienditeeninduse tulevik?
Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann rääkis tänavusel Passwordil, kas ja kuidas võiks robot inimestelt üle võtta kliendiga suhtlemise ning miks seda vaja on.
Uudised
  • 23.03.22, 12:10
Aasta Turundustiim 2021 on Elisa Eesti
Täna toimus Kutuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgus ka Aasta Turundustiim 2021. Tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele enim silma jäi.
Uudised
  • 16.03.22, 13:34
Elisa senine turundusjuht liitus ettevõtte tippjuhtkonnaga ning asus juhtima turundus- ja kommunikatsiooniüksust
Käesoleval aastal liitusid Elisa tippjuhtkonnaga kaks võimekat naisjuhti. Elisa erakliendiüksust asus juhtima Mailiis Ploomann ning turundus- ja kommunikatsiooniüksust Karin Kanepi. Mõlemad juhid on panustanud Elisa edusse, uuenevusse ja kliendikeskusesse, arendades uusi digiteenuseid ja panustades ettevõtte tulemuslikkusesse.
Uudised
  • 10.03.22, 11:06
Aasta Turundustiimi nominent Elisa: meie üheks põhitrumbiks on unikaalne filmilik reklaamikeel
Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juhi Karin Kanepi sõnul on Elisal alati käsil mitu kampaaniat ja turunduslikku aktsiooni ning seda mitmes ärivaldkonnas korraga, mille käigus on õnnestunud hoida brändi siiski võimalikult ühtsena. Eelmisel aastal tõid nad turule ka uue TV-teenuse Elisa Elamus ning ajaga aitavad kaasas käia ka mitmed uued äpid, mis toovad traditsiooniliste teenuste turundustegevustesse start-up’iliku lähenemist.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele