• 19.09.22, 13:45

Tallinna loomaaia uus visuaalne identiteet mõjub nii mänguliselt, intrigeerivalt kui tõsiseltvõetavalt

Eelmise aasta kevadel kuulutas Eesti Disainikeskus koostöös Tallinna loomaaiaga välja ideekonkursi loomaaiale uue visuaalse identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis disainiagentuur Polaar Studio, kelle loovidee “lasteraamat, mis meeldib ka täiskasvanutele” kõlas kõige enam kokku loomaaia ootusega.
Tallinna loomaaia uus visuaalne identiteet mõjub nii mänguliselt, intrigeerivalt kui tõsiseltvõetavalt
Loomaaia ootus oli leida muutuvale loomaaiale värske nägu, mis mõjuks ühtaegu mänguliselt (lastele), intrigeerivalt (täiskasvanutele) ning tõsiseltvõetavalt (haridus- ja teadusasutusena).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele