Sellest nädalast asus Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi, kel on enam kui 25 aastat valdkonna kogemust. Esimest korda elus jaekaubanduses tööle asuva Kivi sõnul näeb ta Maximas mitmeid põnevaid väljakutseid.
- Maxima uus turunduse ja avalike suhete juht Maris Kivi.
„Olen väga rõõmus ning uhke, et sain võimaluse Maxima meeskonnaga liituda,“ ütleb esmaspäevast, 26. septembrist Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi kohale asunud Maris Kivi, kel on turunduse, müügi ja kommunikatsiooni vallas enam kui 25-aastane töökogemus. Viimased seitse aastat e-kaubanduses töötanud Kivi sõnul meeldivad talle organisatsioonid, mis pole lõpuni valmis ja kus on arengukohti.
Seotud lood
Pea kaks aastat Maxima Eesti turundus- ja kommunikatsioonitiimi juhtinud Tiia Schapel on otsustanud ettevõttest lahkuda. Tema sõnul on ta tiimiga täitnud püstitatud eesmärgid ja tulnud edukalt läbi kriisist ning muudatustest turul. Nüüd on aga aeg võtta vähemalt kuuajaline puhkus, et teha järgmine tööalane valik väga huvitavate pakkumiste seast.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.