Tänavu oma 25. juubelit tähistav agentuur La Ecwador on viimase aastaga jõudsalt laienenud. Värskete liikmetena on lisandunud Loomeväljale kolm kogenud tegijat, keda ühendab üks ja sama – soov raputada Eesti reklaamimaastikku.
- La Ecwadori uued tiimiliikmed Carol Alice Tõniste, Grete-Liis Kasvandik ja Aleksander Urke.
Creative-tiimiga liitus äsja videokunstnik Carol Alice Tõniste, kelle senine kogemustepagas on saanud suuri täiendusi fotograafia- ja monteerimise vallast ning filmimaastikult. Varasemalt on Tõniste tegutsenud nii Reporteri uudistesaates, iduettevõttes so.fa.dog kui ka agentuuris Vurr, kuid oma suurimaks kireks peabki ta tegelikkuses filmindust. Nii on ta töötanud täispikkade filmide (nt. “Memory of Water” ja “The Renovation”), lühifilmide (nt. “A wish upon a satellite” ja “Pädaste”), reklaamide (nt Audi reklaam koostöös Netflixiga), sarjadega (nt “Sassis” ja “Cell8”), mitme muusikavideo ja paljude teiste formaatidega. La Ecwadoris tahab Tõniste viia video ja pildi kõrgeimale resolutsioonile ning teha oma tiimiga ägedaid asju. „La Ecwadori majas on oma fotostuudio, mis eos juba annab megalt võimalusi suurte asjade tegemiseks. Potentsiaali on, nii et tahan selle kindlasti ära kasutada,“ sõnab Tõniste.
Seotud lood
USA filmidest on tekkinud stereotüüp, kus perepoeg on tavaliselt see, kes ei viitsi tööd teha ja keegi teine peab selle tema eest ära tegema, kuid hüvesid saab sellegipoolest perepoeg. Tegelikkuses tuleb aga pereettevõttes töötades palju rohkem pingutada, tõestamaks, et oma tööd tehakse tõesti hästi, rääkis pereettevõttes La Ecwador meediajuhina töötav Kert Aavik Äripäeva raadiosaates.
Reklaamiagentuuri La Ecwador projektijuht Mairi Talving, kes on ettevõttes töötanud juba 16 aastat, rääkis intervjuus muu hulgas, milline oluline roll on agentuuri ja kliendi vahelises töös projektijuhil ning kuidas see on ajas muutunud. Omapoolseid kommentaare jagas ka agentuuri üks pikaajalisemaid kliente Nõo Lihatööstus.
Loovagentuuri La Ecwadori juht Heily Aavik rääkis Best Marketingile antud intervjuus muu hulgas sellest, kuidas järjest enam on maad võtmas digiväsimus ja et n-ö traditsioonilist turundust ei tohiks ära unustada. Lisaks avaldas ta, et on 90ndatest läbi tulnud naisettevõtjana hästi karastunud ning seisnud kunagi selle eest, et Kuldmuna žüriisse ka naisi kaasataks.
Taavi Lehari rääkis, milliste väljakutsetega ta tiimi juhtides kokku puutub, kuidas reklaamiagentuurid ennast ise turundavad ning sellest, et reklaamimaastik on liikumas 90ndate stiilis vabanemise poole.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.