Praegused pöördelised ajad vajavad selgeid sõnumeid. Sõnumiagentuuri Akkadian partner ja kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas annab Äripäeva Akadeemia värskes koolituses selged suunised, kuidas keerulisi sõnumeid selgelt vormistada ja edastada.
- Sõnumiagentuuri Akkadian partner ja kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas Foto: Äripäev
Keerulised olukorrad tabavad ettevõtet tihti ootamatult ning huvigruppide rahustamiseks ja võimalikult tõhusa töö jätkuvaks tagamiseks tuleb kiiresti tegutseda. Kommunikatsioonis on edukas see organisatsioon, kes teab täpselt millist sihtrühma on vaja kõnetada, millist kanalit selleks kasutada ning kuidas sõnumit mõjuvalt sõnastada.
Sageli peetakse kommunikatsiooniks ainult suhtlust ajakirjanikuga. Kuid kommunikatsioon ümbritseb meid kõikjal. See on sõnumites, mis liiguvad ettevõtte sees ja sealt välja. See on artikkel ajalehes, e-kiri nõukogule, klienditoe vastus telefonikõnele, slaidiesitlus koostööpartnerile ja uue strateegia juurutamine töötajatega.
Energiakriis, kliimamuutused, pandeemia, majanduslangus ning sõjalised konfliktid ja rändekriis on vaid mõned märksõnad, mis mõjutavad organisatsioonide arengut. Need tingivad organisatsioonides muudatusi ning keerulisi ja kiireid otsuseid, mille mõju on vaja selgelt ja mõjusalt, õigetele sihtgruppidele ja õigetes kanalites kommunikeerida. Selgete sõnumite ja läbimõeldud sõnumistrateegia abil on võimalik luua muutust inimeste mõttemustrites.
„Selgete sõnumite kommunikatsiooni“ koolituse käigus saavad osalejad töötoa vormis ise kogeda ning analüüsida erinevaid keerulisi olukordi (koondamised, ärisuuna muudatused, alla ootuste käibe- ja kasumitulemused, teenuse hinnatõus) ning sõnastada selgeid sõnumeid koos läbimõeldud sõnumistrateegiaga.
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate kommunikatsioonikompetentsi, et olla valmis oma ettevõtte siht- ja sidusrühmasid keerulistes olukordades kiiresti ja selgelt kõnetama.
Koolitusele on oodatud: tipp- ja keskastme juhid, kes tahavad olla valmis keerulistes olukordades selgelt oma siht- ja sidusrühmi kõnetama. Kommunikatsioonijuhid ja -töötajad, kes loovad selgeid sõnumeid organisatsiooni kuvandi kujundamiseks. Juhatuste ja nõukogude liikmed, kes tahavad oma organisatsioonis kujundada selgete sõnumite kultuuri.
Tutvu Kadri Lainase koolitusega
SIIN.Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.