• 21.02.23, 09:32

Kosmeetikagaselli hüppelise kasvu taga on hea turundus

Kaubamärgi Lumi taga seisev Läänemaa gasell Perfect Cosmetics paisutas kahe aastaga mitu korda suuremaks nii käibe kui ka kasumi, platseerudes tänavuses Gaselli TOPis 418. kohale. Ettevõtte hüppelise kasvu võib suuresti kirjutada hea turunduse arvele, nendib ettevõtte asutaja ja juht Helen Hirv.
Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid.
  • Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid. Foto: Liis Treimann
“Sul võib olla superhea toode, aga kui sa ei ole nähtav, siis inimesed ei leia sind üles,” rääkis Hirv.

Seotud lood

TOP
  • 16.02.23, 14:12
Vaata, millised reklaamindusega seotud ettevõtted jõudsid tänavu Gaselli TOPi
Lisatud kommentaarid
Äripäeva Gaselli TOPi ehk kiire kasvuga ettevõtete edetabelisse jõudis tänavu 17 reklaaminduse või disainiga seotud ettevõtet, neist 11 esimest korda. Molivery tegevjuht Taavi Altpuu ja BrandNew partner Helen Illend avavad, mis on nende edu taga ja mida neile Gaselli TOPi jõudmine tähendab.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele