• 21.02.23, 09:32

Kosmeetikagaselli hüppelise kasvu taga on hea turundus

Kaubamärgi Lumi taga seisev Läänemaa gasell Perfect Cosmetics paisutas kahe aastaga mitu korda suuremaks nii käibe kui ka kasumi, platseerudes tänavuses Gaselli TOPis 418. kohale. Ettevõtte hüppelise kasvu võib suuresti kirjutada hea turunduse arvele, nendib ettevõtte asutaja ja juht Helen Hirv.
Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid.
  • Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid. Foto: Liis Treimann
“Sul võib olla superhea toode, aga kui sa ei ole nähtav, siis inimesed ei leia sind üles,” rääkis Hirv.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele