Agentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann ja La Muu asutaja Rasmus Rask rääkisid Äripäeva raadiosaates „Eetris on turundusuudised“ šokireklaamidest, fopaade ennetamisest ja vaimukatest sõnumitest.
- Rasmus Rask ja Urmas Villmann
Urmas Villmanni sõnul ongi ju reklaami üks põhilisi eesmärke tähelepanu tõmmata, aga tuleb mõelda, mis hinnaga seda teha. „Šokireklaami tegemisel on omad seaduspärasused ja sageli alahinnatakse šokireklaami mõju või siis kardetakse midagi, mida seal tegelikult ei ole,“ ütles Villmann ja lisas, et reklaamitegija vastutab täpselt selle eest, mis seal on, aga jama on see, et inimestel on kombeks sümboleid erinevalt tõlgendada ja lugeda. „Reklaamid tekitavad erinevaid mõtteid ja nende eest ei saa reklaamitegija vastutada. Nii palju kui on inimesi, on erinevaid arvamusi – kes süveneb rohkem, kes vähem, kellel üks kultuuritaust ja kellel teine,“ selgitas ta.
Seotud lood
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu erinevatest provotseerivatest ja kõmu tekitanud kampaaniatest. Selleks oleme külla kutsunud reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuhi Urmas Villmanni ja La Muu asutaja Rasmus Raski, kes analüüsivad saates erinevaid kampaaniaid, mis ühiskonda on raputanud.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.