• 28.08.23, 10:59

Tutvu Aasta Digitegu 2023 žüriiga

Aasta Digitegu 2023 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada veel vaid 7. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 15. septembril Tallinnas Mustamäe Apollo Kinos toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2023. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
Angelo Maiuri
  • Angelo Maiuri
Angelo Maiuri, Omnicom Media Group digiturunduse juht
Angelo Maiuri on kogenud digijuht, kelle fookuseks on tehnoloogia, digimeedia ja agiilse juhtimise ühendamine. Praegu töötab ta Omnicom Media Groupis digijuhina. Läbi aastate on ta olnud seotud mitmete innovaatiliste projektidega, milles ta on kasutanud tehnoloogiat ja digimeediat, et uuendada traditsioonilisi ärimudeleid.
Katrin Vilimaa-Otsing
  • Katrin Vilimaa-Otsing
Katrin Vilimaa-Otsing, turunduskonsultant
Katrin Vilimaa-Otsing on digiturunduse ekspert, kellel on üle 10-aastane turundusalane kogemus nii meedia- kui loovagentuuridest. Katrin on eriti osav andmepõhises turunduses ja kampaaniate haldamises. Tema õpingud informaatika ja majanduse alal on suurepärane taust digitaalse turunduse tööriistade ühendamiseks, et aidata ettevõtetel oma eesmärke saavutada. Konsultatsioonibüroo juhina pakub ta ettevõttesiseseid koolitusi erinevatel teemadel, alates sotsiaalmeedia haldamisest kuni Google'i analüüsi ja jälgimistööriistadeni.
Taavi Rebane
  • Taavi Rebane
Taavi Rebane, Messente turundusjuht
Taavi Rebane on tekstisõnumite API ja kasutaja autentimise platvormi Messente turundusjuht. Messente võimaldab ettevõtetel mobiiltelefoniga ühendust võtta kõigiga üle maailma. Varasemalt on Taavi Rebane töötanud turundus- ja kommunikatsioonispetsialistina reisitehnoloogia ettevõttes Turnit.
Taavi Raidma
  • Taavi Raidma
Taavi Raidma, WOW Digital ja Shines Digital partner
Taavi Raidma on digiturunduses olnud tegev 15 aastat, olles praegu partner lähiturgudele keskendunud agentuuris WOW Digital ning Austraalia digiagentuuris Shines Digital. Ta on Google Certified Trainer ning digiturunduse koolitaja Äripäeva Akadeemias.
Keit Ausner
  • Keit Ausner
Keit Ausner, Äripäeva digiturunduse arendusjuht
Keit Ausner on turundusvaldkonnas tegutsenud pea 10 aastat. Viimased 5 aastat on ta olnud Äripäevas digiturunduse arendusjuht ehk vastutanud kogu ettevõtte turundusprotsesside ning sellega seotud arendustegevuste eest. Lisaks juhib ta Äripäeva raadios turundusteemalisi saateid.
Loe konkursi kohta lähemalt ja esita oma töö Aasta Digitegu 2023 konkursile SIIN.
Aasta Digitegu 2023 selgub digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2023, mis toimub juba 15. septembril Tallinnas Mustamäe Apollo Kinos.

Seotud lood

Uudised
  • 25.08.23, 13:51
Digiturunduse ekspert: ka loovus on mõõdetav - seos kvaliteetse visuaalse kommunikatsiooni ja turundusedu vahel on juba tõestatud
Agentuuri Vondel Digital juhatuse liikme Seva Krutsko sõnul on praegused suurimad pöörded digiturunduses DTC-kaubamärkide turunduse ja loojamajanduse tõus ning muidugi tehisintellekti kasutus. Järgmiste aastate suur teema on aga jaemüügimeedia.
Uudised
  • 21.08.23, 11:17
Digiturundaja soovitus ettevõtjatele: tellige halva kvaliteediga reklaamvideod
Digiturunduse maailmas löövad praegu laineid lühikesed videoklipid, mis on justkui spontaanselt telefoniga filmitud, rääkis Omnicom Media Groupi digiturunduse juht Angelo Maiuri Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Uudised
  • 16.08.23, 10:17
Aasta Digitegu 2023 konkurss on täies hoos
Tööde esitamise tähtaeg on 7. september
Traditsiooniliselt korraldame ka sel aastal Aasta Digitegu konkurssi, mille võitjad ja grand prix kuulutatakse välja iga-aastasel digiturunduse konverentsil Best Internet, mis sel aastal toimub 15. septembril Mustamäe Apollo Kinos. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 7. september 2023.
Uudised
  • 31.05.23, 11:23
Tänavune Best Internet pakub digiturundajale 24 praktilist nõuannet aastaks 2024
Digiturunduse aastakonverents Best Internet tuleb taas ja toimub seekord ühepäevase üritusena 15. septembril Mustamäe Apollo kinos. Programm on paigas ja konverentsile saab soodsaima hinnaga registreeruda juba täna.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele