Keskkonnaettevõttel Ragn-Sells on sellest nädalast uus tunnuslause - „What a waste“, mille eesmärk on juhtida tähelepanu materjalide raiskamisele ja näidata, kui väärtuslik ressurss jäätmed tegelikult on. Tunnuslause ja visuaalide lahendus töötati välja majasiseselt.
„Aastasadu on inimkond kaevandanud loodusressursse viisil nagu homset ei oleks. Ostame toitu, mida me kõike ei tarbi; toodame lühikese elueaga tooteid; soetame asju, mida meil tegelikult vaja ei ole; ostame nii palju kui tahame ja lõpuks on see kõik prügi, mis suures osas saadetakse põletamisele. Siis aga alustame kõike uuesti. Meie ülesanne on kutsuda seaduseloojaid ja ühiskonda laiemalt mõtlema jäätmetest uutmoodi, et rohkem panustada materjalide ringlusele,“ ütles Ragn-Sells AS-i juhatuse esimees Kai Realo.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.