Cleveroni turundusjuht paljastab, kuidas jalg suurklientide ukse vahele saada
Globaalsete suurklientide püüdmiseks tuleb teha head turundust ja müügitööd, kuid kõige paremini töötab rahulolev klient, rääkis Cleveroni turundusjuht Kertu Kuusik Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Telia senine turundus- ja brändiosakonna juhataja Kertu Kuusik võtab vastu uue väljakutse rohevaldkonna idufirmas Kwota, tema kohusetäitjaks Telias saab alates 13. augustist praegune turundustehnoloogia valdkonna juht Nelli Põdra.
Pakiroboteid ja -terminale arendav Eesti tehnoloogiaettevõte Cleveron AS osales üleeuroopalisel auhinnakonkursil DesignEuropa tööstusettevõtete disainlahenduste kategoorias ja jõudis esimese Balti riigina konkursi ajaloos nelja parima finalisti sekka.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.