Telia senine turundus- ja brändiosakonna juhataja Kertu Kuusik võtab vastu uue väljakutse rohevaldkonna idufirmas Kwota, tema kohusetäitjaks Telias saab alates 13. augustist praegune turundustehnoloogia valdkonna juht Nelli Põdra.
- Kertu Kuusik Foto: Jake Farra
„Organisatsioon, millega ma seitse aastat tagasi liitusin, ei kandnud veel isegi Telia nime, kuid olen õnnelik, et pidevas muutumises on olulised asjad püsinud muutumatuna. Endiselt on tegu valdkonna armastatuima brändiga ning iga päev tulevad Teliasse tööle inimesed, kes päriselt tahavad luua Eesti inimestele turvalist digiühiskonda,“ ütles Kuusik.
Seotud lood
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja neljandas osas jagab oma lemmikuid Telia turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
Alates tänasest juhib Telia Eesti turunduse ja brändi osakonda Kertu Kuusik, kes oli varasemalt osakonna juhi kohusetäitja rollis.
Telia turundusjuht Kertu Kuusik rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende toodete ja teenuste tarbimine on pandeemia ajal pigem kasvanud ja seega ei ole olnud vajadust turunduskulusid vähendada.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.