• 12.12.23, 13:51

Infortari turundusjuht ei oota aktsia esimeselt kauplemispäevalt hüppelist hinnatõusu

Kui Infortari aktsia esimesel kauplemispäeval jääks nägemata suur hinnatõus, siis see ei oleks üllatus ega viiks ka rööpast välja, ütles Infortari turundusjuht Mart Mikk Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Fotol Nasdaq Tallinna börsikell.
  • Fotol Nasdaq Tallinna börsikell. Foto: Liis Treimann
"See on väga pika ootuse ja tulemusega protsess," selgitas Mikk. Lisaks rääkis pikaajalise turunduskogemusega Mikk, mis on turunduses viimase 20 aasta kõige suuremad muutused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele