• 05.01.24, 09:07

Traditsiooniline ja tõhus otsepostitus pakkus pühaderõõmu ja pälvis parima otseposti auhinna

Iga uus aasta võiks alata värske hingamise ja rõõmusõnumitega. Omniva motoks on jagada rõõmu ja selle valguses teeme teatavaks traditsioonilise parima otseposti tiitli omaniku, kelleks on žürii valinud ONOFF Jaekaubanduse OÜ ja selle pühadeaegse “Jõulumenüü!” kataloogi.
Traditsiooniline ja tõhus otsepostitus pakkus pühaderõõmu ja pälvis parima otseposti auhinna
Aasta lõpp on teadagi kingituste tegemise aeg ja sestap on mahukamad tootekataloogid eriliselt õigel kohal. Omniva teenuse eksperdi ja otseposti žüriiliikme Janeli Salumetsa sõnul on ettevõte kasutanud ära õige aja ja formaadi ning ehtinud klassikalise kataloogi temaatiliselt pühaderüüsse. “ONOFF-i tootevalikus on palju tarvilikke ja populaarseid kingiideid, mistõttu on otseposti näol eripakkumistest teavitamine eriti hea idee. Selle asemel, et kaubanduskeskustes tungelda, saab otseposti saaja toodetega rahulikult kodus tutvuda ning võrreldes kodulehega on need füüsilisel kujul alati silme ees,” sõnab Salumets.

Seotud lood

Uudised
  • 05.10.23, 11:20
Kuu parim otsepost: ajakiri, mis inspireerib ja kutsub kaasa mõtlema
Uue hooaja valguses on Omnival hea meel teatavaks teha traditsioonilise parima otseposti tiitel. Sel korral on selle auga välja teeninud Fotografiska Tallinn, kelle sisult ja välimuselt kaunilt läbimõeldud ajakiri žüriile muljet avaldas.
Uudised
  • 24.07.23, 13:22
Parim otsepost: “Ilu külvamine peaks kõik inimesed õnnelikuks tegema”
Omnival on tavaks tunnustada silmapaistvaid otsepostitajaid, kelle reklaammaterjal kannab endas terviklikku läbimõeldust. On au välja hõigata järjekordne “Parim otsepost”, mille on seekord pälvinud greentallinn.eu kampaaniaflaier, mille kujunduse autor on agentuur Tabasco.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.23, 13:10
Otsepost kui efektiivne turunduskanal: mida silmas pidada, et otsepost oleks tulemuslik?
Otsepost on võrreldes teiste reklaamiliikidega üks suurima katvuse ja madala kontaktihinnaga turunduskanal. Eestis on üle 500 000 postkasti ja iga postkasti kaudu jõuab keskmiselt kahe kontaktini – kokku jõuab Omniva otsepost umbes 80 protsendini Eesti elanikkonnast.
Uudised
  • 28.03.23, 13:58
Aasta esimene parim otsepost säras tabava hooajalisusega
Lõppemas on esimene kevadkuu, ilmad soojenevad ning päevad hakkavad järk-järgult pikemaks ja ööd lühemaks muutuma. Tasapisi toob see kaasa mitmeid hooajalisi tegevusi, mille valguses tunnustab Omniva 2023. aasta esimese parima otseposti tiitliga ettevõtet 2G Baltic Company, kelle otsepost kutsub kohalikke inimesi rehvivahetusse.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele