• 08.02.24, 12:50

Kadri Gröön: välisturgudel läbilöömiseks on sihtturu partneritel võtmeroll

Kui EASi ja KredExi ühendasutus tuleb ettevõtjale appi eksporditurgudele pääsemiseks, siis tuleb kaasata ka sihtriigi asjatundjaid, ütles EASi ja KredExi ühendasutuse ekspordi osakonna turunduse- ja kommunikatsioonivaldkonna juht ning Aasta Turundustegu 2023 žürii liige Kadri Gröön.
Kadri Gröön
  • Kadri Gröön Foto: Raul Mee
Kadri Gröön selgitas, et tegutsevad 16 riigis, aidates Eesti ettevõtetel eksporti kasvatatada ning rahvusvahelistel turgudel nende kohaolekut laiendada ja nähtavust tõsta. Igas riigis on neil ekspordinõunikud, kes aitavad Eesti ettevõtteid vajaduste põhiselt - alates kultuurierinevustest kuni turuanalüüsideni välja. “Meie aitame neid tegevusi võimendada ja läbi edulugude Eesti mainet parandada” sõnas ta ja lisas, et kahe aasta jooksul on neil plaanis läbi viia 40 kampaaniat.

Seotud lood

Uudised
  • 06.02.24, 14:20
Markko Karu: otsus minna välisturgudele ja sellele täielikult keskenduda ei ole mugav
Agentuuri Tabasco strateeg Markko Karu sõnas, et välisturgudele minemisel ei arvestata sellega kaasnevate kuludega ja siinmail ei eksperimenteerita piisavalt ega eraldata eelarvet katsetamiseks.
Uudised
  • 08.01.24, 09:44
Aasta Turundustegu 2023 konkurss on lõpusirgel!
Uus pikendatud tähtaeg on 4. märts
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Uudised
  • 17.01.24, 15:04
Telia turundusjuht: nutikas turundaja tekitab oma sihtrühmaga dialoogi
Tänaseks kolm kuud Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriks sõnas, et täna on turunduses tähelepanu võitmise, rambivalgusesse saamise ja meelde jäämise asemel olulisem oma sihtrühm dialoogi kaasata.
Uudised
  • 08.01.24, 09:47
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2023 žüriiga
Vaata, kes kuuluavd Aasta Turundustegu 2023 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 1. märts 2024.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele